05 kwietnia, 2023

Serwetka średnicy 32 cm

 


Dzień dobry 🌞
święta już tak blisko i u mnie serwetkowo-koszyczkowo 🥚🧺


W tym roku oprócz dwóch serwetek do koszyczka - nic nie zrobiłam z okazji nadchodzącej Wielkanocy. Wcześniejsze lata były bardziej owocne w dekoracje świąteczne. Były szydełkowe ubranka na jaja i zawieszki i oczywiście też serwetki.


Tegoroczna serwetka jest biało - miętowa. Ma 32 cm średnicy i wykonałam ją na szydełku nr 1,25 mm wg schematu zamieszczonego w gazetce "Diana Robótki" nr 3/2018. Dodałam tylko kolorek mięty kordonka Kaja 15. Biały kordonek to Pyramid 10.


Serwetka - kwiat .

Dawno temu zrobiłam podobną ale w kolorze biało-żółtym. Jest tam poradnik krok po kroku jak zrobić taką serwetkę. Zapraszam KLIK Jest tylko 17 okrążeń do zrobienia 



Serwetka jest prosta i delikatna bardzo ale wg mnie pełna wiosennego uroku.


Pisankę, którą trzyma zajączek - zrobiła moja przyjaciółka własnymi rękami. 
Są to kolorowe cekiny wbite szpileczkami w styropianowe jajo. Mam ją już od lat i dalej się zachwycam. Turkus połączony z fuksją.





Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


🥚🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🥚



4 komentarze:

  1. Serwetka elegancka, bardzo wiosenna i piękne dekoracje na nie.Pozdrawiam i życzę Radosnych, spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko i wzajemnie- zdrowych, radosnych , rodzinnych i pełnych optymizmu świąt 😍😘🌷

      Usuń
  2. Śliczna ta serweteczka:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)