03 kwietnia, 2023

Serwetka średnicy 39 cm

 


Dzień dobry 🌞

do Wielkanocy już parę dni a ja polecam dwukolorową serwetkę , która może być też ozdobą koszyczka  ze święconką.

Jeszcze zdążycie wydziergać. Schemat jest na Pinterest tu KLIK  a serweta ma wiele uroku w sobie. Jest wiosenna, kwiatowa, lekka i ma średnicę 39 cm. 


Ze swojej strony wydłużyłam łuki ostatniego okrążenia oraz wybrałam kolor a w zasadzie dwa oraz dodałam środkowy kwiatuszek. Żółty to kordonek Kaja 15 a biały - Pyramid 10. Szydełko nr 1,25 mm .


Serwetka znalazła już właściciela i mam nadzieję, że przyniesie trochę radości i świątecznego nastroju.


Kolor żółty w czasie Wielkanocy symbolizuje radość, optymizm , dobrą energię oraz nowe życie. To wszystko przynosi to święto dla nas - wszystkich , którzy celebrują te dni. I tego Wam życzę 💛



A pogoda - jak na kwiecień przystało - wczoraj deszczowo, dziś śniegowo a jutro może słońce o nas sobie przypomni. 

Na wczorajszym spacerze w Niepołomicach takie dekoracje pisankowe zobaczyłam. 


Fajny pomysł. Kolorowo, kwiatowo. Niepołomice to małe podkrakowskie miasteczko z zamkiem królewskim na skraju dawnych terenów łowieckich królów polskich - Puszcza Niepołomicka. Kiedyś o tym Wam opowiem :-)

Dobrego tygodnia wam życzę 💛



Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


🥚🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🥚

3 komentarze:

  1. Pieknie wielkanocnie u Ciebie,serwetka śliczna, nowa właścicielka musi być zadowolona, na przyszły rok też zrobię sobie nową.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i delikatna serwetka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)