23 kwietnia, 2023

Bieżnik 80/40 cm


Dzień dobry 🌞
troszkę mnie tu nie było. Życie nas wciąż zaskakuje - jedni odchodzą, drudzy przychodzą . Koło życia się toczy wciąż i wciąż.


Wyjechałam też na kilka dni by oderwać się od codzienności. Taka eskapada przywraca nam radość życia , przynajmniej to jest dla mnie dobre. Znów patrzę w przyszłość z optymizmem nieśmiałym . Pewnych spraw, zdarzeń nie da się zmienić więc nic innego nie zostaje - tylko pogodzić się z tym i iść dalej.

Zająć się tym co daje radość mimo wszystko a tak jest z dzierganiem. Każda robótka jest wyjątkowa, każda cieszy mnie lub więcej. 

Dzisiejszy bieżnik powstał dużo wcześniej bo potrzebowałam drobnego prezentu. Stał się częścią w sumie kompletu z okrągłą serwetką, którą przedstawiłam na początku kwietnia. Łączy ich kolor - biały i żółty.


Biały kordonek Pyramid 10 i żółty Kaja 15. Szydełko nr 1,25 mm. Wzór podpatrzony z Pinterest

Schematy są tu : splot środkowego prostokątu  KLIK  a koronka KLIK

Wkład własny to obrzeże splotu środkowego . 


Bieżnik jest długi na 80 cm a szeroki na 40 cm. Prosty splot kółeczkowy , otoczony  kratkami 1s+2o.ł. Przedostatni okrąg wypełniłam żółtymi pęczkami z 5 o.ł. Całość otacza strojna, piękna koronka. Z tego ostatniego wzoru już niedawno korzystałam gdy powstał świąteczny bieżnik.

Czerwono-złoto-biały bieżnik

Taki już był a taki jest choć już też był :-)



Pogoda dopisuje i ciepłem 🐝 🦋 i słońcem 🌞🌞🌞


Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


🦋🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🦋

1 komentarz:

  1. Bieżnik wyszedl elegancki, bogata koronka robi swoje a żółć pieknie się prezentuje ,taki wiosenny
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)