19 maja, 2023

Szydełkowa spódnica ombre

 


Dzień dobry 🌞

Zamarzyła mi się szydełkowa spódnica. Już dawno takiej nie miałam. Z zapału chęci powstały dwie spódnice dla mnie. Ta druga jeszcze nie skończona .



Dziś pochwalę się rozkloszowaną spódnicą z Kokonki Motki Ombre. Wybrałam bawełniany  motek Shine Classic S052 , w którym, krem przechodzi w ciepły beż do szaro - beżowego. Wszystkie te barwy przeplata złota nitka. Niestety jeden motek to dla mnie za mało na długości więc zrobiłam szarą obwódkę z kordonka Maxi Sugar Rush firmy Scheepjes.


Spódnica jest lekko rozkloszowana i sięga za kolano . W pasie ma gumkę i sznurek z ostatnich nitek motka ombe. Splot szydełkowy dawny, prosty  i pięknie rozszerza szerokość spódnicy. Możemy dowolnie nim działać wg potrzeb dodając słupki lub oczka łańcuszka. Wzór ażurowy  i trochę zadziorny :-)


Splot bardzo, bardzo kreatywny - w sam raz dla nas :-)
Znalazłam schemat tego wzoru na Pinterest i tu jest KLIK ale to tylko podstawa tej mojej szydełkowej spódnicy. Dól spódnicy wykończyłam oczkami ścisłymi.


Pracę zaczynamy od góry i najpierw zabezpieczyłam kratki pod sznurek z gumką . Obwód dużo większy od obwodu pasa.



Pogoda teraz nie sprzyja zdjęciom ale chyba się udało uchwycić wykonanie. Jestem zadowolona i pewno latem będzie ciągle w ruchu :-)


Na jasnej i ciemnej półhalce



I już ostatnie na mnie na białym spodzie


Życzę Wam miłego i dobrego weekendu 🌷🌳🌷

Do zobaczenia :-)


Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🦋

6 komentarzy:

  1. Cudna spódnica wyszła!
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:04

      Bardzo dziekuję Urszulko 🌞

      Usuń
  2. Spodnica bardzo fajna, takie delikatne przejścia kolorów, ja za szeroka na taką spódnicę, pieknosci.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:06

      Myśle, ze spodnica byłaby tez fajna i dla ciebie. Wybrałam pasy bo wysmuklają 🙃

      Usuń
  3. Świetna spódnica. :)
    Spódnica jest jasna i wzór (bardzo ładny), moim zdaniem, lepiej prezentuje się na ciemnym podkładzie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:06

      Bardzo dziekuję Splociku 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)