08 maja, 2023

Serweta 49 cm średnicy


Dzień dobry 🌞

majowo 🌷 deszczowo ☔

Bardzo zimny  maj ale maj i jak dla mnie  najbardziej  optymistyczny miesiąc gdzie już w pełni obudzona do życia przyroda emanuje soczystą zielenią , rozkwitają drzewa, krzewy i kwiaty. Jednym słowem - wszystko kwitnie w koło :-)

A z resztą :-) tak każda pora roku jest wyjątkowa, jak każda nasza robótka :-)

Dzisiejsza serweta jest wiosenna jak najbardziej. Soczysta zieleń - jak w koło , żółty - jak mlecze i wzór kojarzący się z tulipanami :-)



Serwetę zrobiłam z grubego zielonego  kordonka Scarlet  na szydełku nr 2 mm wg schematu z Pinterest. Pod linkiem będą cztery schematy serwetek do koszyczka wielkanocnego. Każdy bardzo ładny. Ja wybrałam ten i dzięki grubym niciom serweta ma średnicę 49 cm.

Schemat KLIK




Żółte obrzeże serwety jest z Kai 15 i wykonane drobniejszym szydełkiem. Nie pamiętam bo serweta powstała ponad miesiąc temu. Wyfrunęła też z mojego domu więc brak dokładnego podglądu .
Tak jest właśnie z pamięcią - przekonanie : na pewno zapamiętam i fakt : co to było?nie pamiętam.




W takich sytuacjach myślę o zapisywaniu , jak już wiem , że dopiero kiedyś o tym napiszę. Niestety na myśleniu się kończy lub zapisuję na małej karteczce , której po czasie nie mogę znaleźć.
Tragi-komedia z tego wychodzi :-)



Może zauważyliście, że lubię kolory . Na zdjęciach w tle skrzynia sosnowa, którą sama pomalowałam a w niej same cuda dla dziewiarki - zapasy włóczek i kordonków i resztki, resztki , które pomału  wykorzystuję w robótkach. Mój ulubiony mebel :-)


Życzę Wam dobrego dnia a może i słoneczny będzie - u mnie właśnie słońce przedziera się przez chmury.

Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


🦋🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🦋


2 komentarze:

  1. Serweta bardzo mi się podoba , czasami grubsze nici podkreślają wzór.Komoda bajeczna no i praktyczna na przydasie.Pozdrawiam serdecznie. U nas słoneczko ale zimny wiatr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy06:07

      U mnie tylko wiatr był i ciężkie chmury. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam 🌞Bożena

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)