15 maja, 2023

Łapacz snów


Dzień dobry 🌞
To już mój trzeci łapacz snów i najdłuższy z nich. Będzie pilnował dobrych snów mojego wnuka. Powstał na jego życzenie i sam wybrał w sklepie pióra.

Łapacze są wspaniałą dekoracją pokoju czy okna.  Ażurowe wypełnienie obręczy delikatnie wpuszcza światło a wiatr kołysze sznurkami, piórkami. Taki sympatyczny kalejdoskop .  Ma też pilnować snów by były dobre i dla zdrowia i dla ducha. Można wierzyć lub nie ale zawsze można popatrzeć , uśmiechnąć się z zadowoleniem z  gry kolorów i świateł:-)

Mój łapacz dla wnuka ma trzy różnej wielkości metalowe białe obręcze.  

Od góry średnica wynosi : 20 , 10, 6 cm.



Stonowane kolory mięty i szarego przełamuje ciepły , ostry żółty.  Wszystko za sprawą kordonków Kaja 15 i szydełka nr 1 mm. Wzory przyszły sobie same do mojej głowy i przetworzyły sploty w serwety , zamknięte w obręczach. 


Pióra i piórka przykleiłam do kilku nitek. Są śnieżno białe i nie wiem czemu na tych moich zdjęciach wpadają w różowe tony :-(



A starsze łapacze takie były - dla moich  wnuczek

różowy

fioletowy

Każda pociecha babci ma swój łapacz snów :-) Aby zawsze dobrze spały 🛌



Jeszcze tylko bzy Wam przesyłam na dobry tydzień . Co rok mnie zachwycają nie tylko oszałamiającym zapachem :-)


Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🦋

4 komentarze:

  1. Wnuk ma świetny gust, łapacz wyszedl uroczy, wszędzie tak pachnie bzami że chwilo trwaj.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:17

      Niech ta bzowa chwila trwa jak najdłużej. Bardzo dziękuję Urszulko i ciepłe usciski wysyłam tym bardziej,ze dzień dziś całkowicie deszczowy i ponury. Bożena

      Usuń
  2. Śliczne te łapacze i każdy w innej kolorystyce i każdy innym wzorem wykonany. :)
    Babcine pociechy smacznie śpią i mają tylko słodkie sny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)