20 września, 2023

Kolorowa spódniczka dla pięciolatki

 


Dzień dobry 🌞

Moja młodsza wnuczka już niedługo skończy pięć latek i to w urodzinowym dodatku powstała ta szydełkowa spódniczka. Rozkloszowana, kolorowa, błyszcząca,  wesoła i nade wszystko różowa bo to ukochany kolor MarieLouise.

Będzie do kolanka - taki zamiar ale modelki nie było przy mnie. Niedługo zobaczę nie tylko czy pasuje wg planu ale tez czy w ogóle przypadnie do jej gustu.  Mimo wieku , przywiązuje dużą wagę do tego co nosi. Taka mała strojnisia :-)


Spódniczka kolor zawdzięcza cieniowanej przędzy dziewiarskiej Einhornwolle , kupionej w sklepie TEDI . Jej skład to 82 % poliacrilico i 18 % poliester. Jeden motek to 390m. Potrzebowałam półtora motka. Kolory to odcienie różu, fioletu, błękitnego i żółtego. Wszystko owinięte srebrną nitką.


W pasie spódnicy jest gumka i łańcuszkowy sznurek do wiązania. Blado różowe wykończenia zrobiłam z resztek kordonka  Kaja 15 - podwójna nitka . Cała spódniczka powstała na szydełku nr 2 mm od góry . Wzór prosty jak widzicie. Klasyka szydełka.  Wraz z długością dodawałam słupki i oczka łańcuszka.  Pomiędzy parami grup słupków - wstawiłam słupki reliefowe. Spódniczka prawie plisowana :-)



Nie blokowałam jej bo czasu nie starczyło ale myślę, że po praniu już na miejscu będzie jeszcze ładniejsza. Spódniczka ma intensywny kolor i taki jak tu


Nitka tej włóczki mimo metalizowanego srebra jest delikatnie miękka i zastosowałam ja już i w damskiej bluzce i w wielkanocnych pisankach 

kwadratowa bluzka

pisanki 

Pochwalę się jeszcze spódniczkami dla starszej wnuczki 

biało-różowa spódniczka
koronkowa spódniczka



A najmłodsza z nich dominuje kolorami




Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

🦋🌳☔🌻🌞🌹🍀🌲🦋


3 komentarze:

  1. Aż chce się dziergać kiedy udzierg jest noszony, Twoje wnuczki to strojnisie.Wszystkie spódniczki są śliczne, każda ma swój urok, babcia się napracowała a u babci Uli idzie ślamazarnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spódniczki i bluzka. :)
    Ubranka na jajka też świetnie się prezentują. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spódniczka jest po prostu cudowna! Twój talent w szydełkowaniu jest niesamowity. Kolorowy, błyszczący materiał wspaniale odzwierciedla radość dzieciństwa. Na pewno wnuczka będzie w niej wyglądać uroczo! 🌈

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)