28 września, 2023

Owalna serwetka w delikatnym różu 37/30 cm


 Dzień dobry🌞
Mimozami jesień się zaczyna .... słowami wiersza Juliana Tuwima zaczynam jesienne blogowanie. 

Nie wiem czy wiecie...Z tymi mimozami to nie do końca prawda . Nawłoć pospolitą , która żółto kwitnie i porasta nasze pola i ugory nazywamy polską mimozą , która nie ma nic wspólnego z prawdziwa mimozą. Pierwsza kwitnie jesienią, druga wiosną w cieplejszych krajach od naszego. A taka jest wizualna różnica - zdjęcia z Internetu


Nie mniej jednak - wiersz jest piękny a dzięki Czesławowi Niemenowi zawsze te słowa towarzyszą mi z początkiem jesieni. 

Powinna być zatem żółta serwetka ale jest w delikatnym różu. Kolor zawdzięcza kordonkowi Muza 20 a  wykonana została szydełkiem 1,25 mm.


Serwetka jest owalna i ma wymiary - długość 37 cm i szerokość 30 cm. Nie jest duża ale warta uwagi. Koronkowa robota.  Wzór odtworzyłam z Pinterest KLIK i od dawna była w planach :-)




Małe jest wielkie czasami mówimy ale myślę, że to maleństwo ozdobi nie jedno miejsce. Wzór przyciąga oko delikatnością jak motyl i z tymi pięknymi owadami ta serwetka mi się kojarzy.

🦋🦋🦋 

Cieszmy się jesienią bo w tym roku jest wyjątkowo słoneczna i ciepła 🌞


Bądźcie zdrowi  ❤️



                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

🦋🍂☔🌞🍁🌲🦋

3 komentarze:

  1. Fantastyczna serwetka, piękny zwór, kojarzy mi się nieco z magicznym domkiem wróżki, nie pytaj dlaczego, ale tak jest. hehe Cudo!!! Jakoś tak rozkochało mnie w sobie to pierwsze zdjęcie, mega nastrojowe, bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie. :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka bardzo piękna, pasuje do podłoża na którym jest eksponowana.Tak, mimozy polskie są cudowne tylko bardzo ekspansywne.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka bombowa ,cudny wzór 🙂😀

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)