24 października, 2023

Biało srebrna serwetka średnicy 42 cm

 


Dzień dobry 🌞

Kolejna serweta w klimacie świątecznym. Biały i srebrny połączony wspólną nitką kordonka Pyramid. jest okrągła o falującym brzegu szydełkowych wachlarzy. Centrum układa się w gwiazdę. Cóż więcej trzeba na święta? Bardzo dużo ... ale świąteczny czas zaczyna się od gwiazdki.


Biało - srebrna serweta ma średnicę 42 cm. Wykonałam ją na szydełku nr 1,25 mm w oparciu o wzór , zamieszczony na stronach Pinterest. Schemat jest tutaj KLIK  Jeżeli chcecie więcej schematów serwet,  pięknych i urzekających , zapraszam na moją tablicę "serwety" KLIK Tab



Aniołki pilnują świątecznego klimatu. Trochę wyskoczyłam z tym tematem bo dopiero październik się kończy a przed nami Halloween 🎃🎃 , Dzień Wszystkich Świętych🕯️ i Dzień Zaduszny 🕯. Jak pierwszy dzień na wesoło, głównie dla dzieci i dopiero u nas raczkujący -  tak pozostałe dni smutne i pełne zadumy, melancholii i pamięci o tych, którzy odeszli. 



Niestety albo stety dzierganie jest czasochłonne. Co prawda , chyba najbardziej lubię szydełkować okrągłe serwety,  ale czas i tak pochłaniają . Muszę zdążyć do końca listopada - tak obiecałam.




Bądźcie zdrowi  ❤️



                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

🍏🍂☔🌞🍁🌲🍎

1 komentarz:

  1. Bardzo piekna, na żywo zapewne ładniejsza.No i dla córci.Teraz powoli czas na wyroby BN, później więcej pracy w domu.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)