27 października, 2023

Biało-złota serweta śr. 50 cm

 


Dzień dobry 🌞


" (...) Jesień wszystko odmienia,
Niesie smutek i łzy.
Lecz zawdzięczam jesieni,
Że kiedyś kwitły bzy.(...) "

Słowami J.A.Laskowskiego zaczynam dzisiejszy wpis bo za oknem typowo jesienna szaruga a wiersz-piosenka ma wydźwięk również pozytywny.  Smutek za oknem niech zostanie ale my odkryjemy w sobie  pogodę ducha i tego Wam życzę.

Lepsze samopoczucie na co dzień dają też nasze pasje a dzierganie jest jedną z nich. Mnie to pomaga a Wam? A na te jesienne smutki powstała kolejna serweta mieniąca się złotem i będzie cierpliwie czekać na święta , które oprócz blasku przyniosą nam też kolory.


Serwetę zrobiłam na szydełku nr 1,25 mm z białego kordonka Pyramid , metalizowanego złotem , w oparciu o wzór z gazetki " Sabrina Robótki" nr 6/2017. Niestety są błędy w tym schemacie , zwłaszcza w ostatnich rzędach. Dziergałam więc po swojemu. Wzór mnie urzekł szydełkowymi  ananasami i wachlarzami - oczywiście - układającymi się wokół gwiazdowej rozetki. Pasuje mi bardzo bardzo na bożonarodzeniowy czas.


Serweta ma średnicę 50 cm. Jest delikatna i świąteczna. Środkowa rozetka to gotowy wzór choinkowej śnieżynki.  Takie dwa w jednym.  Różni się od oryginału ale podoba mi sie i jestem zadowolona z wykonanej pracy. 


Niestety , na zdjęciach nie widać ani bieli ani złota ani jej prawdziwego uroku. Ta jesień...


Życzę Wam dobrego weekendu - odpoczynku i tego co pragniecie na te dni.


Bądźcie zdrowi  ❤️



                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

🍏🍂☔🌞🍁🌲🍎

2 komentarze:

  1. U nas cały dzień leje niesamowicie.Serwetka typowo świąteczna, pięknie się prezentuje.Niestety często zdarzają się błędy w gazetkach.Też trochę dziergam ,trochę drutów trochę szydelka.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna świąteczna serweta :0)
    Pozdrawiam serdecznie Bożenko :0)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)