21 października, 2023

Serweta 60 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

U mnie świąteczne już klimaty przynajmniej w świecie robótek. Na prośbę córki dziergam serwety i serwetki z nutą srebra i złota oraz myślą o zbliżającym się Bożym Narodzeniu.



Dzisiejsza serweta kojarzy mi się z zimą i koronkami z mrozu na szybach. Zrobiłam ją z białego metalizowanego srebrem, kordonka Pyramid na szydełku nr 1,25 mm. Serweta błyszczy i urzeka delikatnością. Ma średnicę 60 cm.


Osiem dużych szydełkowych ananasów otacza kwiatową rozetkę. Wszystko to sumują delikatne wachlarze. Wzór odtworzyłam z Pinterest jest tutaj KLIK Zmieniłam troszeczkę ale to już zobaczycie w pracy nad schematem.


Jesień zachwyca już kolorami. Jest coraz piękniej . Spacery kuszą . Złoto, brąz, czerwień dominuje za sprawą metamorfozy , którą przechodzą drzewa i krzewy. Kwitną astry , do których mam sentyment. Wkoło zachwyca wrzos i inne różności. 

 

Mój spacerownik też nie próżnuje - zamienia zieleń w kolory :-)

🍁🍂🍁

I jeszcze trochę tej zimowej serwety - w klimacie jesieni 


i w klimacie świątecznym aniołkowym 




Bądźcie zdrowi  ❤️



                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

🍏🍂☔🌞🍁🌲🍎

2 komentarze:

  1. Spora serwetka, ananaski lubię, fajnie ze córka kocha i docenia rękodzieło.Pozdrawiam cieplutko a zresztą dzisiaj jest bardzo cieplutko na dworze

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet bardzo i w jej ślady idą wnuczki co bardzo mnie cieszy . Mam dla kogo dziergać. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)