15 marca, 2024

Ażurowa szydełkowa narzutka

 


Dzień dobry🌞

wiosna, wiosna och to ty - można już powiedzieć czy zaśpiewać razem z Markiem Grechutą.

Świat nabiera kolorów i ja jestem za :-) Lubię marzec nie tylko za sprawą osobistych świątecznych dni ale za to , że zapowiada nowy czas , czas kolorów i cieplejszych dni.


Moja nowa narzutka na sukienki jest w odcieniach fioletu oraz jasnej zieleni a wszystko oplata srebrna nitka. Włóczka jest bawełniana ze sklepu TEDI . Szydełko nr 2,5 mm.


Wzór odtworzyłam z Pinterest ale wydłużyłam całość siatką 1s+2o.ł. a poszczególne motywy obciążyłam koralikami. Schemat jest tu KLIK


Lubię takie narzutki bo zmieniają sukienki w jakby nowe. Ozdabiają zwykłe ubranie w to na wyjście. Lekko ocieplają ramiona. Ozdabiają i sweterki i bluzki i topy. Zastosowań , stylizacji - ogrom. Jednym zdaniem - mała rzecz a cieszy ...pożytecznie, użytecznie.

Miłego wiosennego weekendu Wam życzę 🌞🌞🌞





Bądźcie zdrowi  ❤️

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

5 komentarzy:

  1. Narzutka w tulipanki, sliczna a ozdoba w postaci koralików fantastyczna , piekny dodatek do odzieży, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:38

      Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam. Bożena

      Usuń
  2. Piękna narzutka. Piękna i praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:37

      Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Bożena

      Usuń
  3. Piękna, dekoracyjna i bardzo praktyczna :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)