06 marca, 2024

Spódnica ombre na 11 lat



Dzień dobry 🌞

Dziś u mnie ponuro, zimno i mokro ale wkoło wiosna. Tylko mróz może to zatrzymać.

A u mnie więcej kolorów za sprawą kolejnej szydełkowej spódnicy w powtórkowym wzorze z malutkimi moimi zmianami. Spódniczka jest dla starszej mojej wnuczki, która w sierpniu skończy 12 lat. Dla niej też musiałam uszyć białą półhalkę i tak razem się prezentują


Włóczka to mieszanka akrylu z bawełną firmy Nela Handmade seria Barwne Włóczki nr 171. Składa się z trzech luźnych nitek. Bardzo przyjemna w dotyku i fajnie z niej się dziergało. Kolorki to odcienie jasnej bardzo zieleni i odcienie niebieskiego. Ombre.





Schemat miałam z Pinterest KLIK ale troszkę pozmieniałam. Dziergałam na szydełku nr 3,25 mm. Dwie falbany tworzą rozkloszowany fason. Spódnica  w pasie ma gumkę i szydełkowy sznureczek zakończony koralikami. Długa jest na 50 cm.


Więc już są trzy spódnice z tego wzoru :-)będzie i czwarta :-))))




Bądźcie zdrowi  ❤️

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸


2 komentarze:

  1. Booooskie!!!!! Sama bym taką ubrała, takie baśniowe, takie radosne, istna bajka. Ta mieniąca się fioletami...och no ideał. :) Wnuczka zadowolona i ja się nie dziwię, to jedna z najładniejszych spódnic, jakie widziałam!!!!! Pozdrawiam z mega podziwem. <3 <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne spódniczki, aż mi się taka długa do ziemi zamarzyła :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)