01 marca, 2024

Szydełkowy obrus 200/130 cm z resztek :-)


 Dzień🌞 dobry 🌞

i mamy marzec i początek wiosny 🌞

Dobrze dla mnie , nie dobrze dla świata. Niewielki mamy wpływ na to wszystko ale najbardziej nie mamy wpływu na aurę. Pogoda zawsze jest... tylko trzeba odpowiednio się ubrać. I spacerować , spacerować... oczywiście jak się ma codzienną niedzielę czyli emeryturę.

 Ja tym szczęśliwcem jestem :-)

Dziś przedstawię Wam biały obrus z resztek różnych kordonków, który dziergałam ponad rok z przerwami. Co przyszło do mojej głowy , jak resztki rosły, powstawała ta dekoracja mojego stołu a właściwie ławo-stołu.


Moje mieszkanie niewielkie to i obrus średnich wymiarów. Długi na 200 cm a szeroki na 130 cm. Styl boho? Folk? być może jedno z nich. Obrus jest zlepkiem kilku szydełkowych splotów i wzorów. Dwóch różnych szydełkowych motywów. Szydełko nr 1,25 mm. Kordonki to resztki białych kłębków oraz resztek metalizowanych nici. Srebrzy i złoci się obwódka obrusa.


Schematy motywów znalazłam na Pinterest ale trudno mi teraz je znaleźć. W każdym razie takie robocze zdjęcia mam  




A tu szczegóły tego co stworzyłam


Przygotowania do przyjęcia gości przy nowym obrusie trwają a ja przy okazji wykorzystałam to do zdjęć :-)



Będzie kolorowo choć klasyka bieli dominuje. Trzeba się cieszyć każdym dniem a kolory bardzo pomagają w tym.


Bądźcie zdrowi  ❤️

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸





2 komentarze:

  1. Obrus resztkowy jest piekny, fajnie dobrane wzorki no i pozbyłaś się wielu resztek.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Arcydzieł. Piękne wzory, piękne łączenie elementów. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)