21 maja, 2024

Bluzeczka na lato 🦋☀️🦋

 

...na niebie i na ziemi
rozrzuca kwiaty maj.
Białe sady kwitną nad nami w obłokach,
Białe sady płyną i kołysze je tylko wiatr...(L.A.Moczulski)


Dzień dobry 🌞

Była już większa letnia bluzeczka więc teraz czas na mniejszą. Wzór taki sam, kolory bardziej w różu bo to kolor młodszej wnuczki.


Również wykorzystałam tu  resztki kolorowej Kai .  O dziwo jeszcze dalej mam różnej wielkości kordonki Kaja :-) Pytanie : co z nimi dalej ? Może kiedyś i na nie przyjdzie czas :-)
Szydełko nr 1,75 mm.



Dwa kwadraty połączyłam szydełkowym zygzakiem z 3 o.ł. tak by powstała bluzka z łódkowym dekoltem. Pasem słupków zaznaczyłam rękawki a do ramion doczepiłam sznur kolorowych koralików.


Przód i tył różni się tylko początkowym kwadratem a to jest początek tej robótki, tej bluzki. Mały kwadrat babuni👵 . Tu wszystko widać 



Splot szydełkowy jest tak prosty , że na zdjęciach dokładnie wszystko widać. To nie są moje pierwsze letnie bluzki typu kwadrat. Było ich już kilka ale były przerabiane od środka kwadratu i wyglądały tak.

Opisy są bardzo dokładne w starszych wpisach 


A nowe kwadraty są takie 


A dzisiejszy wpis rozpoczęłam fragmentem przepięknej majowej piosenki Skaldów "Sady w obłokach" tekst L. A. Moczulski a muzykę skomponował A. Zieliński . Pewno wiecie - Jacek Zieliński , wspaniały muzyk , współtwórca zespołu , krakowianin, odszedł od nas na zawsze. Wczoraj mogłam być na koncercie  pożegnaniu tego Artysty , którego znałam ze słyszenia od sześćdziesięciu lat  a więc całe moje życie. Byłam tez na ich ostatnim wspólnym koncercie w marcu. 

Koncert wczorajszy był wspaniały, wzruszający - pustka w świecie muzycznym Krakowa zostanie na dłużej. No ale cóż         C'est la vie


Bądźcie zdrowi  ❤️

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

5 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalnie wyszło. Zaintrygowałaś mnie i chyba spróbuję skonstruować coś w tym stylu. Dziękuję!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  2. Słodka kolejna bluzeczka, vena jest .Szkoda, utwory Skaldow lubię ,zazdroszczę koncertów, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na koncerty dosyć często chodzę bo nie ma jak muzyka na zywo. Lubię i bardzo Ci polecam Wybierz się . Bardzo dziękuję Urszuli i serdecznie pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje wybory, ta bluzeczka jest prześliczna. Taki unikat, absolutnie piękna!!!! Bardzo, bardzo lubię to, co tworzysz. Cieszę się, że byłaś na tym koncercie, może smutny, ale też pełen piękna muzyki. Bardzo lubię koncerty na żywo, ale muszę uważać na uszy...starość. hihihi ;D Dziękuję za to, że jesteś taka piękna! <3 :))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)