03 czerwca, 2024

Bawełniana szydełkowa bluzka ombre na lato 🪷

 


Dzień dobry 🌞

i zbliżamy się do połówki roku . Samo nasuwa się stwierdzenie : jak ten czas ucieka :-)

Lubię czerwiec za jego długie dni , za ciepłe wieczory , za kwitnące lipy ,
 różaneczniki, irysy, łubiny i jeszcze wiele innych kwiatów, krzewów i drzew.
 Uwielbiam za młode warzywa oraz  za truskawki , czereśnie i agrest.

Jest wokół kolorowo a i moja bluzeczka ombre wpisuje się w ten krajobraz. 


Jest pastelowa , lekka w sam raz na nadchodzące upały. Ponieważ jest to bluzka - kwadrat, nie ma znaczenia jak ją ubierzemy. Jedna strona soczysta w kolorach a druga delikatnie pastelowa. Wszystko za sprawa bawełnianej włóczki ombre NelaHandmade nr 57 . Wystarczył jeden motek długości 1000 m.


Szydełko nr 1,75 mm. Bluzka ma dekolt łódkowy i krótkie do łokcia rękawy. Powiecie : podobne bluzki - były już. I to prawda bo to już trzecia w tym roku z takiego fasonu i wzoru  bluzeczka. Dzisiejsza jest dla mnie a wcześniej powstały bluzeczki dla moich dwóch wnuczek. 


A moja jest taka . Prosta w wykonaniu - słupki , pęczki i półsłupki a prace nad nią zaczynamy od bocznego kwadraciku. Następnie , na nim budujemy na dwóch bokach całą bluzkę. Przód i tył robimy osobno. Zszywamy tak by zostawić dekolt i otwory na ręce. Na samym końcu od bluzki budujemy ażurowe rękawy.


Trochę musiałam kombinować kolorem tzn chciałam by rękawy były kolorystycznie podobne. Udało się i jestem bardzo zadowolona :-) Delikatność i prostota.


Razem poczekamy na upały ☀️

Życzę Wam miłego i dobrego tygodnia 🌼🍀🪷



Bądźcie zdrowi  ❤️

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸


4 komentarze:

  1. Ta najładniesza , bardzo pięknie wyszła , kolory delikatne , oby nie zbyt duże były te upały
    Truskawki kupuje do jedzenia a i z kilograma zrobilam sobie dżemik, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pójdę w Twoje ślady - w poniedziałek mam plan zrobienia sobie dżemu z truskawek :-) i chyba to będzie tylko z jednego kilograma bo tylko ja lubię. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Śliczna i piękna w swojej prostocie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)