30 czerwca, 2024

Bieżnik z różami 110x65

 


Dzień dobry 🌞

po urlopowej przerwie ale to jeszcze nie koniec moich letnich wypadów. Niedługo przed upałami ucieknę pod sosny na piaszczystym brzegu zalewu. 

Jak wiecie , preferuję polskie wędrówki bo w Polsce ogrom jest bardzo ciekawych miejsc , jeszcze przeze mnie nieodkrytych ale też wracam , gdzie czuję się zawsze świetnie i mimo wszystko , że znam zawsze coś nowego zobaczę. Tak jak klimat zmienia się nasz kraj i wciąż i wciąż. 

Lato bardzo lubię ale już gorzej znoszę te ekstremalne temperatury. Teraz dom opuszczam tylko rano i czekam na schłodzenie , nie takie na maxa ale oby mniej było. Pesel się odczuwa mimo , że w głowie przysłowiowa wiosna.  Uważajcie na siebie .

Z wypoczynku w Polanicy przywiozłam szydełkową bluzkę ale dziś pochwalę się owalnym bieżnikiem , który zrobiłam tuż przed wyjazdem. W białej klasyce kordonka Pyramid,  w oparciu o pomysł i wzory , wykorzystane rok wcześniej. Owalny bieżnik z różami.


Jest długi na 110 cm a szerokość to 65 cm. Podstawowy wzór-kształt zaczerpnęłam z Pinterest i jest tu KLIK W sumie jest zlepkiem kilku splotów. Wszystko to zrobiłam na szydełku nr 1,50. Starszy bieżnik był w kolorze łososiowym i tak wyglądał a opis jest tu KLIK


 A biały jest bardzo podobny 



Technika filetu jest doskonała do kwiatowych wzorów , szydełkowych pejzaży ale zawsze musi być kontrastowe tło by oczy ujrzały piękno tego wzoru. Ciemniejsze meble temu sprzyjają. Zrobiłam mały filmik 


Bieżnik jest duży owalny  -  moja ława ma 130 x 90 cm . Dużo na nim się dzieje ale dominują róże - różana serweta. Myślę , że centralna część bieżnika powinna być jednak bardziej delikatna i ażurowa ale zaczynając nad nim pracę - spodobał mi się splot pajączków :-) Następny - jak będzie następny , będzie znów tylko podobny do wcześniejszych serwet.


Życzę Wam miłego tygodnia 🌞🌻🌞



Bądźcie zdrowi  ❤️

🌻🍃🌲🌞🌿🍒🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍓🍃🌲🌞🌿🍒🌸


1 komentarz:

  1. Bożenko,bieżnik jest prześliczny, środek też mi się podoba, upałów nie trawie co już pisałam, wyjeżdżaj póki się da, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)