23 września, 2024

Serweta średnicy 59 cm

 


Dzień dobry 🌞

jesiennie po raz pierwszy w tym roku 🍂🍄🍂

Każda pora roku ma swój urok . Jesienne barwy są niepowtarzalne. A w słońcu napełniają nas optymizmem. Radością. Mnie osobiście , tylko "przeszkadzają" coraz krótsze dni i poranne zimności. Później,  w słońcu jest pięknie i oby trwała długa złota polska Pani Jesień.


Róż może nie jest powszechnym jesiennym kolorem ale jesienne posty zaczynam różową serwetą. Jest tu duży centralny kwiat jakby z gałązek zboża . Są tu szydełkowe wachlarze okalające całość. Wachlarze podkreśliłam pęczkami kukurydzy.



Serweta jest okrągła i  ma średnicę 59 cm i zrobiłam ją na szydełku nr 1,50 z różowych nici Koral 10. Wcześniej z tego kordonka wydziergałam różowy wielki obrus i małą serwetkę. Inspiracją dla nowej dekoracji mieszkania był wzór , zamieszczony na Pinterest i jest tu KLIK Jak zwykle trochę w nim po swojemu zmieniłam.


A tak sobie leży i dekoruje komodę



" Jesień idzie przez park " i nie tylko , otaczając nas barwami przemijania i wspomnienia. A Wam życzę miłego tygodnia 💋😀💋



Bądźcie zdrowi  ❤️

🍂☔🌲🌞🍂🍐🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍄🍂🌲🌞🌽🍎☔

1 komentarz:

  1. Szybko działasz Bożenko, serwetka urokliwa, moje stare czekają na usztywnienie ale poczekam już z wymianą na serwetki świąteczne, w domu zimno że i kocyk wieczorem daje na nogi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)