14 września, 2024

Serwetka śr. 34 cm

 


Dzień dobry 🌞

z deszczowo mżawkowego Krakowa. Ochłodziło się i to mocno ale myślę , że na chwilę.

A u mnie dalej różowo. Z resztek Korala 10 zrobiłam małą różową serwetkę średnicy 34 cm.


Schemat odtworzyłam , po raz kolejny , z gazetki "Diana Robótki" nr 3/2018 na szydełku nr 1,50 mm.


Wcześniej była taka serwetka w bieli a teraz połyskuje różem :-)


Serwetka bogata jest w łuki , wachlarze tak , że przyciąga wzrok a dzięki kolorowi napełnia wnętrze dobra energią. Zostanie ze mną i już zamierzam w tym kolorze zrobić więcej szydełkowych dekoracji domu.


Mimo szaro smętnej nostalgicznej pogody, życzę Wam fajnego weekendu 🌞

Dobry czas na książkę, krzyżówkę lub coś w TV. Czas na wyciszenie i tego tez Wam życzę.


🌞☔🌞


Bądźcie zdrowi  ❤️

🍂☔🌲🌞🍂🍐🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍄🍂🌲🌞🌽🍎☔

2 komentarze:

  1. Chyba mam nawet ten wzór, pięknie się prezentuje.Dzisiaj słucham informacji na temat podtopień, deszcz pada trzeci dzień, w nocy też tak że służby przygotowane, masakra.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszny czas z tą powodzią. Bardzo wszystkim poszkodowanym współczuję. Oby szybko spokój nastał. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)