26 września, 2024

Jesienny wianek

 


Dzień dobry 🌞

dziś skromnie ale jesiennie. Jesień to pora roku z ferią barw , kolorowa , radosna , piękna a także czas refleksyjny, wspomnieniowy, zasnuty mgłami , deszczem i smutny. Dwoistość natury. Jesteśmy na początku, skąpani wrześniowym słońcem.

Świat moich robótek to nie tylko dzierganie. To też drobne zazwyczaj rękodzielności . Ostatnio zrobiłam kolorowy energetyczny wianek by w smutnym czasie dawał optymizm.


Wianek jest mały i skromny , średnicy tylko 25 cm. Kupiony gotowiec z białej wikliny. Na mim przykleiłam sztuczne kwiaty chryzantem. Płomienna duża chryzantema jest w środkowej części. Drobne chryzantemy są żółte i błękitne. Zielono-białe  gałązki z białymi kwiatuszkami podkreślają wszystko. Kleiłam klejem na gorąco. 




Wianek może dekorować drzwi czy ścianę a swoim kolorem przyciąga wzrok. Chryzantema to kwiat jesieni , nazwany tez złocień. Ma prawie czterdzieści gatunków i jest z rodziny astrów. Czar tych kwiatów to różnorodność kształtów i kolorów. 


Wianek jest skromny , mały ,  jesienny , kolorowy i jestem pewna , że da duszy radość gdy na niego popatrzymy  w te smutniejsze pogodowo dni.


Żegnam Was  słowami Zbigniewa Maciejowskiego , starą piosenką o chryzantemach , którą prawie każdy z nas zna :-)

..."Chryzantemy złociste,
Uśmiechnijcie się do mnie,
Może wśród dawnych wspomnień
Zaginie żal.

🍂🍂🍂



Bądźcie zdrowi  ❤️

🍂☔🌲🌞🍂🍐🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍄🍂🌲🌞🌽🍎☔

1 komentarz:

  1. Mała rzecz a cieszy ,i u mnie gdzieś leżą wianki, i pistolet nowy na klej ale jakoś nie doszłam jeszcze do takiej dekoracji.Stoi na stole duży bukiet kolorowych suchych zatrwianow i kilka świec, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)