21 lutego, 2016

Sukienka jest dobra na wszystko





Sukienka pomoże na wiele
Na co dzień jak i na niedzielę
Na to żebyś Ty patrzyła weselej
Żebyś w sytuacji trudnej mogła westchnąć z wdziękiem
Życie czasem nie jest cudne, ale przecież mam sukienkę

To moja parafraza fragmentów wielkiego hitu Kabaretu Starszych Panów pod tytułem "Piosenka jest dobra na wszystko".

Sukienka to najbardziej kobieca część garderoby.Ja je uwielbiam.Wkładasz sukienkę i już masz z głowy co z czym połączyć? czy to pasuje? a może nie? I znowu spóźniona wychodzisz.

Chcesz pięknie wyglądać każdego dnia ? Włóż sukienkę i już.

Oto moja propozycja na druty. Zielona sukienka  o linii A więc najlepszej dla kobiet ,które chcą co nieco ukryć. Ściegiem ażurowych łuków podkreśliłam dół sukienki i rękawów. Tym samym ściegiem zrobiłam karczek przodu i  i szeroki golf. Od karczku odprowadziłam rozszerzające się pasy ściegu dżersejowego prostego przedzielonego małymi warkoczykami z dwóch oczek na oczkach lewych. 



 Ścieg ażurowych łuków


Liczba oczek musi być podzielna przez 20+7+2 oczka brzegowe

2l
U
I
I
I
U
2p
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2l
U
I
I
I
U
2p
5
I
2l
U
I
U
2p
I
2l
2l
I
U
I
U
I
U
I
U
I
2p
2p
I
2l
U
I
U
2P
I
3
I
I
2l
U
I
I
I
2l
2l
I
U
I
U
I
U
I
U
I
2p
2p
I
I
2l
U
I
I
I
1
                                                                                                                             MOTYW


Znaki    I oczko prawe
            - oczko lewe
           U narzut
            2l dwa oczka razem na lewo
            2p dwa oczka razem na prawo
Rzędy parzyste przerabiamy jak schodzą z drutów.


Ścieg małych warkoczyków z dwóch oczek na lewych oczkach

-
-
2I
1I
-
-
7
-
-
1I
2I
-
-
5
-
-
2I
1I
-
-
3
-
-
1I
2I
-
-
1
znaki: - oczko lewe
          1I jedno oczko prawe skrzyżowane z oczkiem prawym 2I
Rzędy parzyste przerabiamy jak schodzą z drutów


4 komentarze:

  1. Anonimowy15:12

    fajna piosenka i cudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:48

    Bardzo ładna i kolorek modny.Próbuję zwalczyć ten wzorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-) To fajny ścieg do dziergania-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)