26 lutego, 2016

Od czego zacząć? Szydełkowanie.






Człowiek uczy się przez całe życie to każdy z nas  słyszał i to jest dla mnie najprawdziwsza prawda. Ja z nią się zgadzam i to dotyczy mojego życia.

Gabriel Laub poszedł dalej, stwierdzając Człowiek uczy się przez całe życie, z wyjątkiem lat szkolnych.
Może i miał rację.

Dzisiaj więc zachęcam do nauki czegoś nowego , oczywiście nie dla wszystkich.
 Zachęcam do szydełkowania.

 Jeżeli  marzysz o szydełkowych robótkach - odpowiem : od czego zacząć?A jeśli już umiesz szydełkować to pooglądasz jak ja widzę podstawy szydełkowania i może
będą choć trochę dla ciebie interesujące.

Od czego zacząć? Od kupienia włóczki lub kordonka i kupienia oczywiście szydełka. Zazwyczaj na banderolach produktów jest napisane jaki numer szydełka jest najlepszy do grubości nitki.
W ogromie różnorodności produktów  , moim zdaniem, najlepiej wybrać tradycyjne 
szydełko i najlepiej metalowe.

Podstawą szydełkowania jest pętelka zamknięta przez węzeł - pierwsze oczko w robótce.
Nie może być one za mocno ściągnięte aby szydełko mogło łatwo przez nie
przechodzić. Jak zrobimy ścisły węzeł to to go opuszczamy
 i pierwszym oczkiem jest następne.

Zachęciłam? Poznaj podstawy w zakładce dla chętnego  nic trudnego.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)