28 grudnia, 2018

Blogowy bilans 2018 :-)


56 prac na szydełku i drutach , nie licząc dokładnie ilości bombek i małych serwetek , 
3 hafty, 5 recenzji książek i muszelkowo-bursztynowe pudełka 

💚 to najkrótszy bilans mojego blogowego roku 💚


Jestem zadowolona ale też  bardzo zaskoczona ilością prac . Czy ktoś powie, że na emeryturze nudno człowiekowi? Chyba wyrobiłam roczną  normę godzin pracy 😁

Najwięcej działałam na szydełku. Powstały serwety, serwetki,obrusy i  świąteczne bombki oraz ubrania dla dużych i małych. Największa popularnością cieszyły się poradniki krok po kroku dla serwet i obrusów.


Widać od razu ,że lubię szydełkować różne wzory. Wszystkie są dokładnie omówione a etapy pracy przedstawione na fotkach.


Chyba najbardziej jestem zadowolona z ubrań na szydełku , jak powyżej, i na drutach , poniżej fotka, które są noszone a właścicielki bardzo zadowolone. Dla mnie zostało bolerko z gałązkowych motywów 😀


Wszystkie te wzory ubrań to moje własne pomysły przeniesione na druty i szydełko.
Wszystkie za darmo rozpisane w poradnikach 😀
Jest mi obce szukanie kasy za wszelką cenę ale nie byłabym szczęśliwa gdy ktoś wykorzystuje moje projekty w celach zarobkowych 😕
Hobby to coś pięknego i niewinnego, wzbogaca naszą osobowość, uczy kreatywności i daje odskocznię  od szarzyzny dnia codziennego. To super terapia na smutki.


Drobiazgi, ozdoby , detale , które tworzą niepowtarzalną atmosferę domu i nadają mu indywidualny charakter. Uwielbiam anioły ale w tym mijającym już roku, wydziergałam tylko jednego. Za to dość sporo koszulek świątecznych na bombki. Zebrane muszelki zostały na zawsze na pudełkach a na prośbę wnuczki wydziergałam etui na chusteczki.
Mały stroik świecy zdobi mój stół 😀



Wykrzyżykowałam trzy prace

 - dwie świąteczne kartki oraz mały obrazek "Gwiazda" E.Degasa.






Napisałam
pięć tylko recenzji książek , które przeczytałam.

Recenzje i zdjęcia do nich też pochłaniają dużo czasu by  miało to jakiś sens i wygląd. 

Więc jest ich tylko pięć 😁








I to już koniec bilansu czyli tak na prawdę  chwalenia się 😀

💓 Bardzo dziękuję za odwiedziny , 💓

💚 za zostawione ślady obecności  czyli komentarze, 💚

💙 za miłe słowa 💙

💕 Dziękuję 💕


💟 i zapraszam w Nowy 2019 Rok 💟





13 komentarzy:

  1. Piekne prace. Ja zagladam tu glownie ze wzgledu na szydelko. Chce zrobic cos do ubrania na szydelku, ale ciagle sie wstydze.-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się wstydzić :-)ubrania zrobione na szydełku , warto mieć. Bardzo dziękuję , zapraszam na dalsze odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Widzę, że to był piękny, twórczy rok :). Ja zawsze Bożenko podziwiam Twoje prace, ale przede wszystkim świetne kursy! Wyobrażam sobie ile czasu poświęcasz na ich przygotowanie i cenię to iż dzielisz się z nami swoją wiedzą ❤. Ciągle powtarzam sobie "kiedyś i ja tak będę".... Póki co chętnie do Ciebie zaglądam i zachwycają mnie te wszystkie cudowności, a na Nowy Rok życzę Tobie wszystkiego dobrego oraz kolejnych, wspanialuch prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradniki bardzo ,bardzo dużo czasu mi zjadają ale taki miałam zamiar gdy zaczynałam blogowanie by było krok po kroku , by kiedyś moja wnuczka miała ściągę bo być może pójdzie w moje ślady i wreszcie by ktoś kto nie ma pasji zaczął tę podróż z szydełkiem czy drutami. Trzymam się tych zasad i jak na razie sił nie brakuje więc i czasu też nie . Bardzo dziękuję za miłe słowa , za odwiedziny i komentarze. Podziwiam Twoje prace - są cudne zwłaszcza lalki. Szczęśliwego Nowego Roku :-)

      Usuń
  3. Piękny dorobek! Twórczego i pięknego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😍 wzajemnie - dobrego roku👍

      Usuń
  4. Na pewno wyrobiłaś roczną normę godzin !! Prace śliczne i ilość naprawdę imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapisałaś się u mnie na zabawę podaj dalej , napisałam maila :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za miłe śliwa i przyjęcie mnie do zabawypodaj dalej🌞To będzie mój pierwszy raz 🌞 maila jeszcze nie mam

      Usuń
    3. Nie wiem skąd ta śliwa ...miało być słowa 😀

      Usuń
  5. Piękne prace powstały, a robótki są rzeczywiście dobre na smutki. Pozdrawiam serdecznie i życzę duuużo czasu na szydełkowanie i wielu wspaniałych pomysłów 🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Прекрасные работы, красивые, как Ваша страна.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)