05 grudnia, 2018

Morskie klimaty - pudełka. Zrób razem ze mną :-)



Grudzień zaskakuje nas pogodą , wakacyjne wspomnienia bledną .
Ale muszelki  zbierałam nie tylko latem. Listopadowe Morze Śródziemne wyrzuciło dla mnie takie skarby jak na większym pudełku.Szkoda ich było zamknąć w jakimś miejscu 
i znów pomyślałam o pudełkach. 

Potrzebujemy klej wikolowy lub inny, który po wyschnięciu jest przeźroczysty , lakier bezbarwny wodny, pędzle , pudełka i ozdoby. Dodatkowo w małym pudełku użyłam lakieru dekoracyjnego Złotol . Dziś poradnika nie będzie bo już o tym pisałam a zasada robienia takich dekoracji jest niezmienna 



Jesienne pudełka zaczęłam od tego największego.



Kupiłam gotowe drewniane pudło w Obi i ozdobiłam je wszystkim tym co nie mogłam
 zostawić na plaży :-) Jest tu nawet pieniążek z czasów II wojny światowej , jeden blaszany 
 frank francuski :-)


Pudło przeznaczyłam do łazienki ,  na kosmetyki męża . Będzie większy porządek ,będzie 
dekoracja łazienki - już mam w niej kilka muszelkowych gadżetów , będą wspomnienia francuskiej jesiennej plaży jak na dłoni.



Ja już wyciągnęłam  klej i lakier z szafki to pomyślałam też o wykorzystaniu resztek bursztynu, który mi został po letniej wyprawie nad Bałtyk. Ozdobiłam nim niewielkie drewniane  pudełko,
 kupione w Empiku.


Będzie na drobiazgi i przypomni o pięknych nadbałtyckich plażach , o lecie, które w tym roku było nadzwyczaj słoneczne i ciepłe.


Wnętrze pudełka wymalowałam Złotolem , podobnie jak boki wieczka. Lakier nakładałam
 nierówno zakolami.


Mało pracy, trochę cierpliwości bo każda warstwa musi wyschnąć a wakacyjne czy urlopowe morskie wspomnienia zamkniemy nie w szufladzie a w dekoracyjnych pudełkach.

Chyba warto?

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

⛄❆🍂☔🍂❆⛄




3 komentarze:

  1. Te pudełeczka już podziwiałam wcześniej i podziwiam teraz! Są super dekoracją, bardzo ładnie prezentują się :) Wspaniały pomysł na zachowanie wakacyjnych wspomnień :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you very much 🌞

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)