14 lutego, 2019

Serwetka serce 35/40 cm. Zrób razem ze mną :-)



"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas,kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"  

Antoine de Saint-Exupery




Dziś Walentynki 💕
💝Pięknego dnia Wam życzę i prawdziwych przyjaciół wokół Was 💝
Kochajcie i bądźcie kochani😀

Walentynki to młode święto u nas ale bardzo sympatyczne. Zaczęliśmy je celebrować w latach dziewięćdziesiątych w tamtym wieku , przyjmując anglosaskie  tradycje . 
Ma wielu zwolenników , jak i przeciwników. Ja sama przeszłam z tej drugiej grupy do pierwszej :-)

Ale czemu nie cieszyć się dniem?  czemu nie zrobić komuś drobnej przyjemności ?
czemu nie cieszyć się choćby  szczęściem innych ?

Kolebką Walentynek jest włoska Umbria , III wiek i św. Walenty mieszkający w Terni .
Nie wiele wiemy o świętym ale zostały piękne  legendy i właśnie to dzisiejsze święto.
Dzień dla zakochanych ale też dla przyjaciół i osób , które kochamy.
Legendy dwa lata temu spisałam i znajdziecie je pod tym linkiem 

Symbolem Walentynek obok koloru czerwonego , amorków, podwójnych kokardek   jest  oczywiście serce . U mnie w tym roku szydełkowe serce  nie jest czerwone ale szaro-liliowo-bordowe.

Zrobiłam go z kordonka Kaja 15 na szydełku nr 1,50 mm. Wzór odtworzyłam ze schematu zamieszczonego w "Sabrina Robótki "3/2016.


Pod tym linkiem jest schemat i poradnik krok po kroku bo już kiedyś wydziergałam takie 
serwetkowe serduszko




Takie było dwa lata temu i chyba jednak ładniejsze :-)


Takie jest dzisiaj


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

💕⛄❆⛄❆⛄💕


5 komentarzy:

  1. Bożenko piękny, walentynkowy wpis :))) Nie ma co dyskutować - uczucia trzeba sobie okazywać, a kochać i być kochanym to najpiękniejsze co może się nam trafić :) Twoje dzisiejsze serduszko jest niesamowite! To najpiękniejsze szydełkowe serce jakie kiedykolwiek widziałam! Piękny wzór! Miłego dnia życzę i posyłam mnóstwo wirtualnych serduszek!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkim się zgadzam i bardzo dziękuję za tyle miłych słów. Życzę Ci przemilego dnia i przesyłam serdeczne walentynkowe usciski 🌹❤️🌹

      Usuń
  2. Kolejne zachwycające serce w pięknych barwach. Piękny post. Okazujmy sobie miłość codziennie na równe sposoby. :) Posyłam Ci wielki uśmiech, dużo miłości. Życzę cudownego dnia pełnego magii. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co piszesz o miłości jest piękne. Przesyłam walentynkowe usciski , życząc pięknego dnia i każdego następnego 🌹❤️🌹Bardzo dziękuję 🌞

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego na codzień :) nie tylko z okazji Walentynek :)
    Serdeszko jest wyjątkowo ładne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)