16 lipca, 2020

Anielskie klimaty :-)



Dzień dobry 🌞
w tak ciemny , zimny  dzień z wiszącymi czarnymi chmurami , ciężkimi i pękatymi od deszczu.
Marzy mi się ciepły , słoneczny lipcowy poranek . No cóż , na pogodę nie ma rady a co nie możemy zmienić należy się z tym pogodzić.Spokój ducha jest najważniejszy. 

Wczoraj było tak jak moje marzenie powyżej. Kratka pogodowa też ma jakiś urok. Trudno mi to widzieć ale zawsze w każdym złym jest coś dobrego , anielskiego.

O aniołach już nie raz pisałam. Są wokół nas , w przyjacielskim geście, w uśmiechu nieznajomego , w rozmowie z bliskimi naszemu sercu. Nie wszystko w życiu się układa po naszemu ale zawsze jest jakieś światełko. Takie światełko przynoszą anioły , pod warunkiem , że jesteśmy pewni ich istnienia.

Dwa dni temu dostałam paczkę -niespodziankę od blogowego Anioła, który obok tych duchowych istot tworzy inne piękne rękodzieła . Umie też anielsko opowiadać. Tym Aniołem jest Justyna z blogu 


Co prawda - wygrałam w blogowej rozdawajce ale Justynka nie musiała mnie obdarować bo nie zajęłam tego nagrodowego pierwszego miejsca. Jak zwykle powiększyła pulę nagród. Jest tu skarpetkowy aniołek , zakładka do książki ,  porzeczkowo - jarzębinowa herbata , makowy kubek , wypełniony sliwkami w czekoladzie.

Musiałam podzielić się z Wami swoją radością . Jak nie znacie tego bloga - zaglądnijcie tam w pięknie cudowny świat skarpetkowych lalek. Jestem szczęściarą - mam dwa aniołki Justyny.
Anioł-babcia i aniołek-wnuczka :-)


Czyż nie są piękne? Podziwiam je i chylę czoła przed talentem Justynki :-)

A wpis ozdobiłam złotym aniołem, którego rok temu zrobiłam ze złotych nici Nowosolskich. Jeżeli macie ochotę na pomysł  - częstujcie się przepisem 

a resztę moich szydełkowych aniołów znajdziecie w zakładce bloga Drobiazgi,dekoracje-handmade

👼👼👼


"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas,kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"  

Antoine de Saint-Exupery


👼👼👼

Życzę Wam dużo lipcowego słońca  🌞🌻🌞

Bądźcie zdrowi💖 


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🌻☔🌞☔🌼🌳




4 komentarze:

  1. Bożenko cieszę się, że skarpetkowa wnuczka idealnie pasuje do babci :)). I dziękuję za tyle pięknych słów, trochę zawstydziłam się :). Niech anioły Tobie służą i zawsze mają w opiece. Cudownie wiedzieć, że przyczyniłam się do powiększenia Twojej anielskiej kolekcji :). Piękne są Twoje szydełkowe!!! Każdy inny i wyjątkowy. Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Justynko. Twoje aniołki to cudo rękodzieła a moje zwyczajne ,szydełkowe. Nie mniej jednak każdy anioł ma swój urok. Buziaki ślę 🌞

      Usuń
  2. Aniołki są urocze. Wnoszą dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , zawsze przynajmniej mnie rozweselają . Bardzo dziękuję 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)