22 lipca, 2020

Chabrowe torebki w poradniku krok po kroku :-)



Dzień dobry 🌞
i znów torebki w intensywnie  chabrowym kolorze.
Dwie z nich są kwadratowe o boku 30 cm a trzecia w kształcie trapezu . Wszystkie mają ok. półmetrowy pasek. Nie są zbyt długie , można je  nosić i na ramieniu i w ręce. Są miękkie, lekkie i w sam raz na lato.


Zrobiłam je z ok.130 m   sznurka MILA na szydełku nr 10.



Przepis jest jednakowy dla wszystkich trzech, za wyjątkiem paska i ozdobnego ażurku u góry. Coś musi być inne bo tak wolę. Na zdjęciu - stojąca torebka jest moja osobista i opisałam jej wykonanie wcześniej KLIK 

Pracę nad torebką zaczynamy od 25 oczek łańcuszka i z obu stron przerabiamy oczkami ścisłymi , dodając na szpicach po 2 o.ł.


Torebka sama się kształtuje gdy przestaniemy dodawać oczka. Po osiągnięciu ok. 8 cm wysokości - robimy ozdobny splot wg schematu poniżej


Splot jest bardzo prościutki - nawijamy przez dwa oczka po jednej pętelce i zamykamy razem , dodajemy oczko łańcuszka i powtarzamy.


Ażurek to słupki łączone górą i osadzone w 1 o. , rozdzielone 2 o.ł. Przepis na pasek - 44 o.ł. obrabiamy oczkami ścisłymi a schemat jest powyżej.


Pasek doczepiony do dwóch metalowych kółek i zostawione nitki , ozdobione koralikami. Ażurek to słupki z 1 o.ł. Powyżej mereżki przerabiamy oczkami ścisłymi jeszcze trzy rzędy.Pasek jest ręcznie skręcany a przepis przy pierwszej torebce KLIK

Torebki świetnie mi się robiło - mogłabym więcej i więcej. Przynajmniej na ten moment.



💗Bądźcie zdrowi 💓



Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🌻☔🌞☔🌼🌳


2 komentarze:

  1. Piękny zestaw torebek.Szybko je zrobiłaś.U mnie nadal najstarszy wnuk a wcziraj i małe były, dom pełny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 🌞 a ja czekam na wnuka 🥰

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)