26 lutego, 2021

Serweta śr. 70 cm

 



Dzień dobry 🌞
Piękną wiosnę mamy tej zimy :-)
Słońce grzeje i dodaje nam energii do działania. A dziś też święto dinozaura 🐉Dinozaurów już nie ma ale fascynują wciąż ludzi , zwłaszcza dzieci.

Dziś też rozpoczyna się kolejny weekend i zapowiada się wspaniale na spacery czy porządki. Szkoda tylko skupić się na tym drugim - najlepiej połączyć te dwie opcje.


Gdy się zaczęły te ciepłe, słoneczne dni , dostałam taki piękny bukiet od przyjaciółki zza oceanu. Miły gest i przemiła niespodzianka :-)

Publikuję by kwiaty zostały ze mną na dłużej i żyły we wspomnieniach. Jeszcze cieszą moje oczy ale wiadomo - wszystko sie kończy, wszystko przemija.



Bukiet zdobi też zdjęcia nowej serwety , którą wydziergałam na szydełku nr 1, 25 z białej  Muzy 10.
Serweta ma średnicę 70 cm i powstała na zamówienie mojej córki. Zachwycił ją ten wzór tak samo jak mnie. To druga praca oparta o wzór podpatrzony na Instagramie.

Wcześniej serwetę zrobiłam z Arii 5 i jest większa o osiem centymetrów bo i szydełko było grubsze. W tamtym wpisie znajdziecie tez schemat serwety. KLIK


serweta z Arii śr.78 cm



serweta z Muzy śr.70 cm


Troszkę inaczej uformowałam okrąg ale obie są jakby 3D. Środkowy kwiat otaczają podwójne  szydełkowe pajączki . Chociaż drugi raz dziergałam ten wzór - miałam obawę , że nie wyjdzie. Bardzo faluje , wybrzusza się przy szydełkowaniu. Po praniu i wyciągnięciu - jest ok.





Na innym tle 



Życzę Wam miłego weekendu 🌞🌞🌞


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲❄🌞☔❄⛄








10 komentarzy:

  1. Sliczniutka serwetka.Bukiet cudowny , to prawdziwe kwiaty ? Cieszę się z Tobą tymi kwiatkami , tyle radości dają i ożywienia. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty prawdziwe. Kurier z Poczty Kwiatowej mi wręczył . Niespodzianka ogromna a bukiet dalej piękny a to już piąty dzień. Bardzo dziękuję Urszulko 😍

      Usuń
  2. Serweta wygląda wspaniale, bardzo mi się ona podoba, brawo!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Прекрасний візерунок! Красива серветка! Найкращі побажання!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Велике спасибі та найкращі побажання🌞

      Usuń
  4. Prześliczna jest Bożenko! Ona sama ma wzór przypominający słońce więc idealna jest na wiosnę :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko i buziaki przesyłam 🌞

      Usuń
  5. Serweta REWELACYJNA!!! Mistrzostwo!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Красива серветка! Найкращі побажання!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)