13 czerwca, 2021

Serwetka 44 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

i znów będą serwetki :-) bo zrobiłam ich kilka .

Będą na prezent do nowego domu mojej przyjaciółki.  Pierwsza z nich ma nietypowy kształt sześcioboku. Jest dziergana w koło ale dzięki gałązkom wyciągnęły się szpice. Efekt zamierzony.  

Jest kwiatowa  i bardzo  delikatna dzięki kordonkowi Babylo 20 i szydełku nr 1 mm. Klasyczna biel dopełnia całości.



Kwiaty i gałązki tworzą romantyczny klimat. Wzór odtworzyłam z gazetki "Moje Robótki" nr 2/2016 i dawno miałam go na "oku" :-) Jak coś bardzo mi się podoba to aż ręce mnie świerzbią by już , natychmiast, tu i teraz to dziergać. Oczywiście tak się nie da. Pasja pasją ale inne sprawy też są ważne a czasem nawet ważniejsze.



Pasję trzeba pielęgnować bo to dar od Boga czy prezent od losu. Nie dość , że rozwija , to jeszcze uszczęśliwia i pozwala nam wyrazić siebie. Relaksuje i ułatwia przetrwanie życiowych zakrętów , klęsk nieszczęść. Jest też naturalną terapią. 



Serwetki teraz przeżywają swój renesans i bardzo dobrze. Mała dekoracja a dom staje się przytulny .  Lubię takie właśnie ciepłe miejsca. Lodówka tak zwanej nowoczesności jest nie dla mnie. Każdy z nas jest inny i coś innego lubi i to jest też bardzo dobrze. 


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲🌞🌼☔🌷





2 komentarze:

  1. Masz sprzymiezenca też lubię serwetki ,chwilowe mam ich dosyć ale też niebawem zrobię serwetkę na prezent.Twoja delikatna i spokojny kolorek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)