18 czerwca, 2021

Serwetka 51 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

i mamy upały a do lata jeszcze chwila.

Konstanty Ildefons Gałczyński tak żartobliwie o czerwcu pisał

...miesiąc miły dla Polaka,
bo słońce wchodzi w znak Raka;

bo w Czerwcu Polak wesoły
i upały ma, i pszczoły, ...

Mamy więc jedno i drugie :-) Dla mnie czerwiec to miesiąc urlopowy i jak dla mnie termin taki ma same plusy : długie dni, ciepłe wieczory i noce, najczęściej piękna słoneczna pogoda a wkoło mniej gwaru i hałasu . Oczywiście , nie mam dzieci w wieku szkolnym i urlopowy czerwiec zagościł u nas jak dzieci wyrosły na tyle, by z nami wakacji nie spędzać.



Jestem przed wyjazdem i już prawie na walizkach siedzę. Kierunek - Dolny Śląsk ale o tym opowiem po :-) A dziś ostatnia czerwcowa  serwetka z kordonka Babylo 20 , wykonana szydełkiem nr 1 w oparciu o schemat , zamieszczony na stronach Pinterest. 



Serwetka wyszła w średnicy 51 cm. Jest pięknie kwiatowa . Środkowy kwiat otacza dwanaście kwiatów z łodyżkami , tworzących wachlarzowe obrzeże serwety.



Serwetę dziergamy od środkowego kwiatuszka , który jest środkiem ażurowego i większego.

10 o.ł. zamykamy w kółko
10 łuków z 3 o.ł.
na każdym łuku : pęczki z 5 podws łączonych górą z 3 o.ł. i dalej wg schematu



Dzięki Internetowi mamy teraz skarbnicę wszelkiego rodzaju przepięknych wzorów a te na szydełku wciąż się są w rozkwicie. Na Pinterest trafiłam przez przypadek już dosyć dawno i założyłam też tam swoje konto - zapraszam https://pl.pinterest.com/handmadeboni

Nie będzie mnie tu przez chwilkę :-) Jeszcze z zaległości zostały cztery publikacje a przez wakacje też coś powstanie bo zawsze z szydełkiem wyjeżdżam. Nie umiem inaczej.

Życzę Wam pieknych dni i uważajcie na siebie  🌞🌻🌞


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲🌞🌼☔🌷






7 komentarzy:

  1. Piękna,sporo stworzylas u mnie powolutku gwiazdki dziergam.Upal mnie dobija, ani wyjść, ślubny jedzie na działkę wieczorem podlać. Życzę miłego, spokojnego urlopu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko 😍buziaki 😘

      Usuń
  2. Fantastyczna, jeszcze raz to podkreślę fantastyczna!!!!! Życzę Ci bardzo udanego wypadu, baw się wyśmienicie i wróć do nas z wielkim uśmiechem. Przytulam mocno i cieszę się razem z Tobą. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko 😍buziaki 😘

      Usuń
  3. Bożenko przepiękna jest! I jaka misterna w wykonaniu. Cudna!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dziękuję Justynko 😍buziaki 😘

      Usuń
  4. Чудова серветочка! Найкращі побажання!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)