09 października, 2021

Zielono-złota serweta śr. 50 cm

 


Dzień dobry 🌞

w słoneczne sobotnie południe. Zimno ale wszystko okryte coraz cieplejszymi promykami. Kolorowo. Liście szumią pod stopami i takie spacery teraz bardzo  lubię. Drzemiące dziecko we mnie ? Zapewne tak  :-)

Dziś pochwalę się serwetą " na szybko ". Potrzebny był drobiazg na wizytę więc co dziewiarka może wymyśleć ? najprościej jakąś serwetkę :-) Zawsze się przyda a i kogoś może ucieszyć.

Oczywiście mówię o ludziach, którzy lubią takie dziewiarskie gadżety bo nie wszyscy przecież muszą i nie należy , nie wypada uszczęśliwiać kogoś na siłę. 

Serweta powstała z połączenia dwóch kolorów, ulubionych obdarowanych - zielonego i złotego. W skrzyni z zapasami znalazły się resztki zielonej Scarlet i starego złota Aria 5. Szydełko nr 1,75.



 Pajęczynowy złoty  środek otaczają zielone gałązki z listeczkami a wypełniające je ażurowe  wachlarze tworzą nierówne obrzeże . Serweta  ma średnicę 50 cm .

Inspirowałam się wzorem zamieszczonym w gazetce "Moje Robótki" nr 4/2006 , przerabiając tylko 16 z oryginalnego schematu, który ma ich 20 . Stworzyłam własne wachlarze i wykończenie.



Mimo grubości nitki - serweta jest delikatna.



Mimo starań , zdjęcia nie oddają rzeczywistych kolorów. W aparacie ok ale w komputerze już nie. Soczysta zieleń i wyraziste stare złoto miało być. W każdym razie obdarowani zadowoleni i ja też.



Życzę Wam miłego weekendu 🍁🍂🌞🍂🍁

I troszkę moich wyrobów w jesiennych kolorkach  :-)




❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌲🌞🍁☔🍁🍂🍁






7 komentarzy:

  1. Piekny prezent tymbardziej jak ktoś lubi to i radość tworzenia jest.U mnie sl8necznie ale chłodno, chyba ciepłej nie będzie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplej i u mnie też nie ma. Zbliżamy się do zimy , dla mnie niestety. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Piękna serwetka, na prezent idealnie się nadająca bo jedyną taką i do tego w wymaganych kolorach :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    Uwielbiam spacerować, szurając nogami w liściach, co z premedytacją przekazywałam moim dzieciom ;0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet nie wiem czy przekazałam swoim dzieciom tę radość brodzenia w liściach. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Pasują do siebie te barwy; złoty i zielony kolor trudno uchwycić w aparacie - kiedyś zrobiłam zieloną serwetę, a na zdjęciach wyszła turkusowa:))))
    Ja teraz dziergam złotą serwetkę dla córci, kordonek pochodzi z Austrii i jest bardzo sztywny, gdyby nie to, że obiecałam na Święta zrobić, to zrezygnowałabym z tej robótki; też nie wiem jaki na zdjeciu wyjdzie, gdy przyjdzie mi na blogu opuplikować.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To umęczysz ręce tą serwetą ale obietnic należy dotrzymywać 😃 Ciężko się fotografuje by kolory były właściwe i chyba potrzebny przede wszystkim dobry aparat . Ale my dziewiarski mamy dobrą wyobraźnię i zawsze uchwycimy piękno w robótkach. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Вітаю, серветочка дуже ніжна та яскрава!
    Найщиріші побажання!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)