24 lutego, 2022

Biało-czerwono-złota serweta średnicy 55 cm

 



Dzień dobry 🌞

w tłusty pączkowo-chrustowy  czwartek a jak wiecie już z mojej pisaniny 

"wszystkie diety dziś na boku 

tłusty czwartek jest raz w roku ! :-))"

a kto pączka choć jednego dziś  nie zje -  ten szczęścia nie zazna 

Prawdy ludowe, zwyczajowe święta  są ważne w naszym  życiu i czemu nie zjeść choć jednego pączka czy faworka? a nóż będziemy szczęśliwszy :-)))

Życzę Wam miłego pączkowo-faworkowego dnia 🌞🌻🌞




Dzisiejsza serweta jest kwiatowa, kolorkowa i koronkowa. Błyska złotem czerwonego kordonka Maximum i bielą Pyramid . Zrobiłam ją szydełkiem nr 1 w oparciu o schemat zamieszczony w gazetce "Diana Robótki " nr 5/2013, zmieniając po swojemu ostatnie rzędy . Kolory też wybrałam i troszkę pozmieniałam ich rozmieszczenie. Oryginał jest żółto-biały.





Ma średnicę 55 cm i jest w sumie w świątecznym klimacie . Serweta jest delikatna, subtelna  i mocno kwiatowa , jak lubię . Poleci sobie zza ocean , do córki bo postanowiłam ozdobić jej dom w bożonarodzeniowe szydełkowe gadżety.

Na poważnie szydełkowe prace robię od niedawna tzn odkąd prowadzę mojego bloga i rozwijam się z biegiem czasu. Jest to dopiero sześć lat. Wcześniej szydełkiem wykańczałam ubrania dziergane na drutach i bardzo rzadko powstawało coś całkowicie szydełkowego - głównie ubranka dla lalek.







Praca zawodowa i prowadzenie domu, wychowanie dzieci nie pozostawiało mi dużo czasu na robótkowe hobby. Ten dobry czas na rękodzieło przyszedł teraz i niech trwa i trwa. 

   Dawno temu w oparciu o ten wzór zrobiłam pomarańczowo-żółtą  serwetę z grubego kordonka Scarlet o średnicy 62 cm . Poradnik krok po kroku tam też jest KLIK 

Również  ładna 

Serweta


Z gotowego schematu zawsze można coś wybrać , cos dodać a powstanie kolejna niepowtarzalna dekoracja domu czy rzecz użytkowa. Czy nie jest to piękne ?

A dziś żegnam się z Wami , życząc jeszcze raz obfitego w pączki i faworki dnia 🌞





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️ 



Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌞🌲❆☔❆🌲🌞





7 komentarzy:

  1. Bajecznie wyszła świąteczna serwetka.Ta żółta też urokliwa.Ja od młodości dziergalam różne drobiazgi.Jak bylam na wychowawczym robiłam dzieciom czapki, szaliki , kilka prostych sweterków, potem 20 lat przerwy.Milego czwartku ,akurat kawa i paczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dziergalam ale na drutach tylko. Teraz szydełko bardziej mi leży i wciąż się uczę. Czwartek zostanie w pamięci nie taki jakbyśmy chcieli.Bardzo dziękuję Urszulko 😍

      Usuń
  2. Pięknie prezentuje się serwetka w tym zestawieniu kolorystycznym. :)
    Widać, jak dopracowałaś każde okrążenie i wykończenie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  3. Śiczna taka kolorowa, energetyczna serweta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)