22 lutego, 2022

Kremowa czapka z warkoczami

 


Dzień dobry 🌞

Pogoda zaskakuje, zmienia się całkowicie klimat . Gdzie ten luty podkuj buty? ale , jak dla mnie dobrze. Mrozów nie znoszę . Niestety szaleją wichury , wobec których jesteśmy całkowicie bezsilni i w tym roku lepszy byłby mróz. Nie mamy jednak wpływu na zjawiska przyrody.

Trzeba uważać jak tylko się da. Może wkrótce zawita wiosna i pożegnamy i wirus i anormalne zjawiska naturalne. Oby :-)

Na koniec zimy chcę się pochwalić ,  zapomnianą do publikacji , kremową czapką z warkoczami . To już ostatnia czapa tego sezonu. Zrobiłam ją dla synowej. Jest podobna do czapek, które wcześniej dziergałam. Są dwa różne warkocze - cieńszy i grubszy , wysoki otok wykonany ściągaczem 2/2 a rudy wielki futrzany pompon wieńczy "dzieło".




Włóczka to kremowa mieszanka  Nako Wool Sport w 50 % wełniana. Czapkę zrobiłam na drutach nr 5 a przepis ze schematem warkoczy jest tu KLIK




To już ostatnia zimowa , ciepła czapka i chyba koniec też zimy . I za oknem i w moim dzierganiu choć jeszcze mam jedną nieskończoną ciepłą pracę . Jest to wełniana spódnica. Jeszcze tylko pas i wykończenie i można chodzić ale jakoś ciężko mi się za to zabrać. Może poczeka na następny sezon? Nie wiem.


Chyba też tak czasem macie , że do końca blisko a robótka leżakuje sobie i czeka na swój czas.




❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌞🌲❆☔❆🌲🌞




10 komentarzy:

  1. Kolejna sliczna czapka.Racja, wiatry mnie dobijają, psychicznie i jestem senna.Tez wolałabym Mróz i snieg, niestety nie mamy wpływu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się już wypogadza. Bardzo dziękuję Urszulko :-)

      Usuń
  2. Bożenko czapka jest piękna! I jaki ma czadowy pompon :). Warkocze to chyba mój ulubiony wzór na czapkach. Pięknie to wygląda!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko i serdeczności ślę :-)

      Usuń
  3. Вы удивительная женщина!
    Не перестаю удивляться вашим талантами и гениальности!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna czapka ,chciałabym umieć takie robić 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię warkoczowe czapki i z takim puszystym pomponem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)