08 października, 2022

Sznurkowe osłonki na doniczki

 


Dzień dobry 🌞

Dziś kończę temat sznurkowe robótki , przynajmniej na ten czas.

Po wyszydełkowaniu torebki i podkładek na stół zostało niewiele sznurka z czterech motków Mila 3 mm. Dodziergałam małe doniczki. Miała być jedna - wyszły dwie :-)


Mój wnuk ma kilka małych domowych kwiatków i nawet się ucieszył z tych osłonek. W każdym razie wykorzystałam sznurek do samego końca , co sami wiecie rzadko się zdarza. 


Osłonki zrobiłam na szydełku nr 5 . Są tu słupki, oczka ścisłe i półsłupki. Nie zmierzyłam więc nie znam dokładnych wymiarów . Na małe doniczki są w sam raz.


A jesień zaskakuje piękną pogodą. Na to czekałam i oby trwała jak najdłużej. Kolorowy świat wokół nas. Nie ma jak teraz spacerować do woli. Temperatura w sam raz, słońce i wiatr :-)

Park - Ogród nad Sudołem - Kraków


"Jesienne chmury znów pędzi wiatr
W dalekie strony, w daleki świat
Zielone drzewa, które chroniły nas
W żółte kolory zamienił czas..."

                                                                                       M. Gaszyński, S. Krajewski 


modrzew - niezwykły iglak

Park - Ogród nad Sudołem - Kraków

🌻🍁 Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę  🍂🍁🍄


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🍁☔🍂🌻🍄🍎



2 komentarze:

  1. Bardzo fajne osłonki wyszły, lubię jak nici wychodzą do końca, tym bardziej że końcówkę miałaś.Pozd4awiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te osłonki, bardzo przyjemny tworzą nastrój łącznie z kwiatami:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)