04 października, 2022

Szara sznurkowa torebka

 


Dzień dobry 🌞

od jutra październik ma nas zachwycić jesienną pogodą i oby się spełniło :-) Dziś jeszcze deszczowo i pochmurno u mnie.

Jak już pisałam dla bezpieczeństwa sznurkowych podkładek na stół , kupiłam więcej motków szarej Mili 3 mm. Dla czterech podkładek o średnicy 28 cm potrzebujemy niecałe 3 motki. Zostało tyle , że wyszła torebka. 


Sznurkowa torebka ma szerokość 28 cm , wysokość - 29 cm a ucho jest długie na 50 cm. Wielkość A4 więc i na dokumenty się nada. Zrobiłam ją na szydełku nr 6 wg swojego własnego projektu, który opracowałam dwa lata temu. Powstał wówczas poradnik krok po kroku. Dla zainteresowanych odsyłam do starszego wpisu KLIK i tu też KLIK

A tak wygląda na ramieniu 


Torebka nie jest duża ale lekka i praktyczna. W sam raz na lato. Sama użytkuję dwie i jestem bardzo zadowolona. Sznurek Mila sprawdza się w użytkowaniu. Po praniu trzyma formę i nie mechaci się. Następny plus sznurka to cena i wybór kolorów. Starsze torebki były chabrowe i zielone i tak się prezentowały



A tu szczegóły szarej torebki


Z boku zawiesiłam plastikowy kryształ :-)



Torebki typu miękki worek - uwielbiam i takie są te moje sznurkowe . Oczywiście - lepiej ich nie nosić gdy pada bo sznurek jest bawełniany i przemaka. Poza tym te torebki nie mają zapięcia więc nie są  na każdą pogodę i na każdą okazję. Ja w nich noszę zamykaną kosmetyczkę dla zabezpieczenia kluczy, dokumentów :-)


Życzę Wam dobrego dnia 🌻 


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🍁☔🍂🌻🍄🍎





3 komentarze:

  1. Pieknie wyszła, kolorek delikatny a jak korzystarz to tym bardziej fajna.U nas nie pada ale raz słoneczko, raz chmury.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebka! :)
    Fajny ten kolor - to taki ciepły szary.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne I praktyczne torby 🙂

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)