20 października, 2022

Zawieszka 25 cm - róż - kwiat

 


Dzień dobry 🌞
jak już pisałam - zrobiłam dwie zawieszki w kolorze antycznego różu. Gałązkowa już była a dzisiaj czas na kwiatową serwetę w obręczy .


Potrzebowałam prezentu troszkę innego od klasyki i postawiłam na delikatny kolor różowy. Kolor miłości, przyjaźni i ciepła - w sam raz dla miłej i bliskiej mi osoby. Prezent ucieszył więc i ja zadowolona bo o to właśnie chodziło.


Pewno nie raz otrzymaliście prezent kłopotliwy , delikatnie mówiąc. Sama takie mam , gdzieś ukryte bo nigdy nie potrafię przekazać dalej czy zwrócić. Zakładam , może naiwnie, że każdy darczyńca wkłada dużo  trudu i serca w wymyślenie prezentu dla kogoś i to należy a nawet trzeba  docenić. 


Kwiatowa zawieszka ma średnicę 25 cm. Do jej wykonania użyłam delikatnie różowych nici Muza 10 a wszystko wydziergałam szydełkiem nr 1 mm. Ta para zawieszek różni się tylko wzorem wypełniającym obręcz w kolorze antycznego różu.


Kwiat odtworzyłam ze schematu z  Pinterest . To środkowa część pięknej serwety , którą kiedyś też w całości odtworzyłam. Schemat jest tu KLIK  Cała otoczka kwiatu to już mój pomysł.  Włączyłam też element gałązek by para była prawdziwą parą :-)



A tu pochwalę się storczykiem. Długo cieszył moje oczy. Może zakwitnie drugi raz?





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🍁☔🍂🌻🍄🍎







8 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszła zawieszka z kwiatem i gałazkami, świetny prezent.Pewnie ze storczyk zakwitnie, nie obcinaj pędu póki nie będzie całkiem suchy, czasami z zielonego pędu jeszcze wypusci galazka z kwiatem , z dołu też pusci.U mnie w tym roku drugi raz będą kwitły, jeden pęd pudzcza że starego a jeden idzie z liści.Mam je kilka lata.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Urszulko masz dryg do kwiatów a u mnie nie odwzajemniona miłość. Zrobię jak piszesz i oby tak było. Nigdy wcześniej nie wyhodowałam storczyków. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Pisałam komentarz i pewnie trafił do spamu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba uciekło bo w spamie nic nie mam od Ciebie. Serdeczności ślę i dziękuję za wizytę :-)

      Usuń
  3. Czyż to nie brzmi cudownie: antyczny róż.? Dla mnie naprawdę tak brzmi. :) Fantastyczna zawieszka. Cieszę się, że się spodobała i uszczęśliwiła, jestem przekonana, że nawet bardziej, niż można to okazać. :) Czasami dostaje prezenty te mniej trafione, ale i tak miło mi je dostać, kiedy wiem, że ktoś szczerze chciał mnie uszczęśliwić. :) Jesteś bardzo utalentowana, a do tego bardzo przyjacielska, miło, że jesteś. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko za miłe słowa. Nazwa też dla mnie brzmi dobrze , że się uśmiecham:-)Ściskam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  4. A moje dziecko wciąż się dopomina o zawieszkę - będę musiała zmierzyć się z jej wykonaniem:)) Piękna robótka!
    Serdeczności, Bożenko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:28

      Dla Ciebie wykonanie zawieszki to drobiazg. Tak pięknie dziergasz .Bardzo dziękuję Małgosiu :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)