17 października, 2022

Zawieszka 25 cm różowa- gałązki

 


Dzień dobry 🌞
w piękny kolorowy czas jesieni.

Przypominają mi się kolorowe jesienne robótki ale te starsze , prawie już zapomniane. W tym roku króluje klasyka i stonowane barwy. Dzisiejsza zawieszka jest w klasycznym antycznym różu.

Antycznym nie wiem czemu ale róż jest pudrowy , blady. Taka jest obręcz o średnicy 25 cm i taka jest nitka kordonka Muza 10 . Nie bardzo to mi wyszło na zdjęciach. Musicie uwierzyć na słowo :-)


Wzór sama wymyśliłam. Podstawa to prosta pajęczyna  . Na niej zbudowałam 12 szydełkowych gałązek i wszystko zamknęłam w obręczy. Całą pracę wydziergałam na szydełku nr 1,25 mm.


Obok kwiatów - gałązki to bardzo popularny wzór w szydełkowych serwetach i bardzo lubię i jedno i drugie. Różowe zawieszki są dwie ale drugą pokażę w następnym wpisie. Chcę mieć po prostu więcej publikacji :-) Zrobiłam je na prezent , który na szczęście ucieszył obdarowaną. 

A teraz troszkę mojej jesieni :-)

Zalew Nowohucki

na osiedlu trochę dzikości

Park Jerzmanowskich w Krakowie


Jesień teraz piękna ale zarazem i podstępna. Uważajcie na siebie :-) Ja nie uważałam choć myślałam inaczej i teraz oglądam spadające liście przez okno.


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🍁☔🍂🌻🍄🍎



5 komentarzy:

  1. Piekna tą pajęczynka, delikatna i kolorek też.Oj te choroby, nie wiadomo skąd nas dopadają.Bożenko szybkiego powrotu do zdrówka życzę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:03

      Właśnie, nie wiadomo skąd i tylko szkoda , ze tak pięknie a ja uziemiona. Bardzo dziekuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Prosty wzorek i świetna zawieszka. :)
    Piękna kolorowa jesień.
    U mnie dzisiaj świeciło słonko, ale nie miałam możliwości na spacer i zrobienie fotek kolorowych liści w słońcu. Może jeszcze będzie okazja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jesień nas zaskoczy - jestem pewna i na zdjęcia bedzie czas. Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Fantastyczna zawieszka, musiała się spodobać. :) Jesień jest boska, piękna jest i u Ciebie, miło popatrzeć. Zdrówka życzę. Tak, teraz jest zdradliwie. Ja kocham jesień, tam mi dokucza to i owo, ale moja miłość do niej nie maleje. Uważajmy na siebie, często w cieplejsze dni łatwo się zapomnieć, a często to właśnie one są najbardziej zdradliwe. Zdrówka i jeszcze raz zdrówka życzę. Pozdrawiam cieplutko, przytulam mocno i ...jeszcze raz życzę zdrówka. <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)