19 grudnia, 2022

Serweta średnicy 50 cm

 


Dzień dobry 🌞

mroźnie , słonecznie. Trochę mnie tu na blogu dużo :-) ale zaległości rosną i rosną bo ciągle coś dziergam a z publikacjami w tym roku było mi jakoś ciężko.

Statystycznie będzie to rok z najmniejszą ilością postów. Muszę się poprawić za rok.  Nie robię postanowień noworocznych  bo doskonale  wiem , że plany swoje a życie swoje i ciągle nas czymś zaskakuje. Dla mnie - nie warto. Trzeba żyć tu i teraz , zwłaszcza jak ma się za sobą ponad pół wieku.



Ostatnie dni roku sprzyjają za to podsumowaniom ale to zrobię za jakiś czas. Dziś chcę się pochwalić biało-złotą serwetą średnicy 50 cm. Serweta świąteczna jak najbardziej - kwiat gwiazdy betlejemskiej przechodzi w ramiona gwiazd , by zakończyć wachlarzami wypełnionymi mozaiką kojarzącą się z  malunkami mrozu na szybach. Tak ja to widzę. A Wy?





Zdziwicie się skąd pochodzi schemat - gazetka  "Szydełkowanie Wiosna i Wielkanoc " nr 1/2022. Wzór od razu wpadł mi w oko i zaraz w myślach wiedziałam , że u mnie będzie na zimowe święta. Widzę go tak jak opisałam.  Oryginał jest z cieniowanego kordonka a u mnie to Pyramid biały metalizowany złotem. Szydełko nr 1. 


Następny przykład jak interpretacja może być subiektywna. Mnie ta wersja zimowa bardziej odpowiada. A tak serweta prezentuje się na mojej  komodzie wśród rodzinnych zdjęć



Pewnie jesteście zajęci - do Wigilii już mały krok. Ja też :-) Życzę Wam miłych, dobrych dni tego tygodnia tak pięknie podsumowanego świętami 🎄


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄


4 komentarze:

  1. Bożenko pracuś jesteś, u mnie robotki na boku a coś powinnam skończyć
    Serwetka piekna I ładnie wygląda na komodzie Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To praca jeszcze sprzed grudnia. Teraz i wena nie ta i idą święta :-)Bardzo dziękuję Urszulko :-)

      Usuń
  2. Piękna ta serwetka - gwiazdka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)