09 grudnia, 2022

Świąteczne karteczki - haft


Dzień dobry 🌞


Aby nikt nie mówił , że nie haftuję :-) powstały te karteczki ale myślę, że jednak - nie taka ich przyczyna powstania. W pewien październikowy dzień poczułam chęć na haftowane świąteczne karteczki. Najpierw wykrzyżykowałam choinkę w oparciu o wzór z Pinterest . Kilka dobrych dni to trwało więc druga karteczka jest mała i na niej skończyłam świąteczne hafty :-) Podziwiam, podziwiam osoby , które dużo haftują i robią wielkie prace. Tym bardziej.



Mimo wszystko lubię haftować i coś tam w życiu zrobiłam ale teraz oczy już nie te a w głowie inne projekty , na które wciąż mi brakuje czasu. Nawet nigdy nie pomyślałam , że właśnie na emeryturze czas tak pędzi jak nigdy wcześniej. 



Może nie powinnam się chwalić tymi kartkami bo koleżanki blogowe robią w tej dziedzinie cudeńka ale przeczytałam u Splocika takie motto


"Nikt nie rodzi się artystą."
(...)
ale każde rękodzieło jest bezcenne 
i każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej. 


Nabrałam odwagi i jest wpis i moje ubogie kartki ale moimi rękami wykonane :-)




Samotna choinka 🎄 jest naklejona na brokatowej kartce i tekturce. Rozmiar to A4 . Wyszyłam ją na kanwie z dużymi kratkami . Nici to cieniowana mulina DCM w odcieniach zieleni , która dość długo u mnie leżakowała bo nie wiedziałam jak ją wykorzystać. Schemat jest tu KLIK



Dwie małe choinki🎄🎄 to już mój pomysł , rozrysowany na kartce i przeniesiony na kanwę z dużymi oczkami. Wielkości już nie pamiętam ale cała kartka to 1/3 A4 . Hafcik nakleiłam na brokatową kartkę i tekturkę. Wyszyłam cieniowaną muliną DCM. Haft prosty ale świąteczny i jeszcze na dodatek śnieg pada ❆❄❆

Może i napada na święta ale w sumie - dla mnie obojętnie czy będą białe czy nie - grunt , że będą. 

Życzę Wam miłego weekendu :-))


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲☔❆🌲🌞




6 komentarzy:

  1. Ej no...To są przepiękne hafty, wspaniałe barwy. Tak, jakby te choinki płynęły, rewelacyjny efekt. No, a ja Ci napiszę, że jesteś artystą!!!! Tak uważam i już. :) Gdyby nie Ty, nie oglądałabym teraz tych cudów, to Ty je wykonałaś, są częścią Ciebie i są zachwycające. Bądź dumna z siebie, jak i ja jestem. :) Przytulam Cię mocno i niech każdy Twój dzień będzie otulony szczęściem. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:55

      Dla Ciebie tez Agnieszko 😍 Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdeczności ślę 😍Bożena

      Usuń
  2. Wow, przesadziłaś, kartki są perfekcyjne .Ja również zrobilam w życiu 2 obrazki i 2 kartki ale to nie dla mnie.Kiedys były modne takie komplety kawowe, bieżnik i 6 serwetek i to był haft płaski to mi lepiej szło.Masz rację że na emeryturze czasu mniej chociaż to głupie ale prawdziwe.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:57

      Bardzo dziękuję Urszulko za miłe słowa. Mocno Cię ściskam. Buziaki 😍😘Bozena

      Usuń
  3. Twoje karteczki wcale nie są ubogie!
    Są przecudne i co najważniejsze wykonane z miłością :0)
    Pozdrawiam cieplutko:0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:57

      Bardzo dziękuję Moniczko i serdecznie ściskam 😍

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)