16 grudnia, 2022

Serwetki śr. 28 cm

 


Dzień dobry 🌞

ależ mamy zimę :-) nikt nie powie , że nie było prawdziwej, białej ,  z mrozem i śniegiem.

Nie wiem jak u Was ale ja brnę w zaspach śniegu a śnieg pada i pada. ❆❅❄ Tak było wczoraj wieczorem pod moim blokiem - nie było opadów przez dłuższą chwilę i dlatego chodnik czarny. Dziś już tonął w bieli.

Dawno nie było tak śnieżnie. Przynajmniej wnuk się bardzo cieszy bo wyczekiwał takiego czasu. Ja oczywiście mówię - byle do wiosny :-) choć w takie dni jest i trochę magii , którą zawsze wkoło siebie lubię.

W robótkowym świecie dużo się działo i jak wiecie już ,  zaległości do publikacji  mam wiele. Dzisiaj pochwalę się małymi serwetkami. Ich średnica to 28 cm tylko ale są urokliwe i przyciągają oko swoim koronkowym wzorem.


Z tego schematu z Pinterest już korzystałam nie raz a teraz z okazji świąt wydziergałam czerwone , cztery takie serwetki, które rozdałam :-) W moim domu została tylko jedna. Szczerze mówiąc - dopiero w tym roku zrobiłam dla siebie kilka świątecznych serwet. Serwetki uwielbiam i mam ich trochę ale takich świątecznych nie było. 

Często się sprawdza takie przysłowie : szewc bez butów chodzi - ha :-)


Serwetki zrobiłam na szydełku nr 1 mm z czerwonego kordonka Maximum metalizowanego złotem. Złote elementy w serwetkach to kordonek YarnArt Camellia - poliestrowe nici metalizowane . Zazwyczaj tak u mnie bywa , że jak mam wydziergać kilka danych wzorów to kombinuję i coś włączam by ustrzec się monotonii. Powstały więc cztery serwetki ale każda w sumie różna.



Nie mam wspólnego zdjęcia z czterema bo na początku miały być tylko trzy takie ozdóbki. Zdjęcia też takie sobie bo spieszyłam się za bardzo . Ostatnia jest najbardziej strojna w złoto.



A w kolorze białym latem wydziergałam taka serweteczkę 25 cm średnicy . W tamtejszym poście jest też schemat serwety KLIK


Też była w złocieniach :-)

A moja własna takie miejsce znalazła . Podłożyłam filcową żółtą podkładkę bo czerwień serwetki zanikała na olchowej komodzie.


Czerwona trójka 


😀 Życzę Wam dobrego weekendu  😀


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄




2 komentarze:

  1. Piekne serwetki i czerwone i biała też, są jak duże śniezynki.U nas też pada I źle i dobrze, ziemię potrzebuje wody a my nie chcemy po kolana chodzić w śniegu.Widoki są bajeczne a służby zawiodły, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie zaniedbania i zima byłaby lepsza. Niestety nie mamy wpływu na to. Bardzo dziekuję Urszulko i serdeczności ślę :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)