30 marca, 2023

Bieżnik 85/50 cm

 


Dzień dobry 🌞
w dniu muffingowego święta🧁🧁🧁czy to ciastko ? czy przekąska? Chyba jedno i drugie.

Nie przepadam za nimi ale rośnie ich popularność i w Polsce. Podziwiam dekoracje bo to wypiek niezwykle kreatywny i zawsze może czymś nas zaskoczyć . Kolorem, smakiem, wyglądem. Takie małe co nieco , znane  i smakowane . 

Świąt nietypowych nie brakuje - co dnia można świętować nie jedno. Można też świętować ukończenie robótki :-) a tego mi nie brakuje. Dziś przedstawiam ananasowy bieżnik , drugi w tym miesiącu ale jednak inny od tego pierwszego a drugiego na fotce. 


Nowy bieżnik jest dość duży - długi na 85 cm a szeroki na 50 cm. Wykonałam go szydełkiem nr 1,25 z białego kordonka Pyramid 10. Wzór odtworzyłam z Pinterest i dla zainteresowanych schemat jest tu KLIK


Bardzo falował w dzierganiu i tak to przed praniem i blokowaniem wyglądało



Udało się ponaciągać ale w użytkowaniu będzie kłopotliwy co nieco. Schemat nie jest dopracowany co często bywa. Ze swej strony dodałam swoje wykończenie obwódki bieżnika.


 

Nie jestem zachwycona ...ale też tak bywa. Może aura nie ta co bym chciała 


Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

Do zobaczenia  :-)


🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲

10 komentarzy:

  1. Boszzz!
    Szydełko 1,25!? i prawie metrowej długości bieżnik? To ja bym chyba 125 lat takie cudo robiła, a Ty dwa w miesiącu robisz 😱
    Podziwiam Twoją doskonałość :0)
    Pozdrawiam serdecznie i idę sobie jeszcze "popaczać" na To cudo, z którego nie jesteś zadowolona ;0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy07:11

      Tak na prawdę bieżnik dziergalam kilka dni . Takie szydełkowe wyroby szybko rosną zwłaszcza jak jesteś uzależniona 😃 A Ty dobrze o tym wiesz w innej technice splotów. Trochę umiejętności, trochę serca i coś jest. Bardzo dziękuję Moniczko i serdecznie pozdrawiam Bożena

      Usuń
  2. Ja tylko przeczytałam o tym, że to święto muffinek i już wydarłam się do brata...bo przeca trza zjeść coś słodkiego...nie żebym nie zjadła już batonika. :D 
    To, że nie jesteś zachwycona, mnie nieco zszokowało. Bieżnik jest zachwycający i to od pierwszej sekundy, gdy go zobaczyłam zrobiłam: WOOOOW! Ja jestem zachwycona, jest wspaniały, no cudeńko! Moim zdaniem jesteś mistrzynią w ich tworzeniu, masz do tego dar, ja uwielbiam. <3
    Posyłam najserdeczniejsze życzenia. <3 :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy07:17

      Są takie dni ze wszystko jest be . Robione z sercem tez i tak czasami jest i chyba to ok. Bardzo dziękuję Agnieszko za ciepłe słowa i serdecznie pozdrawiam. Bożena

      Usuń
  3. Bożenko ,bieżnik pierwsza klasa, śliczny, to tylko ja mam takie zdolności jeden ananas pominąć
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy07:18

      Mnie tez to się zdarza. Nie lubię pruć - kto to lubi?- ale bywa. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam .Bożena

      Usuń
  4. Bieżnik jest fantastyczny i ciekawszy od poprzedniego, chociaż podobają mi się obydwa. :)
    Ponaciągany i usztywniony na pewno będzie piękną ozdobą. "_
    Pozdrawia ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy07:20

      Robótek swoich nie usztywniam. Może to błąd ale nie lubię tego efektu sztywności. Bardzo dziękuję Splociku i serdecznie pozdrawiam, Bożena

      Usuń
  5. Efektowny wzór na bieżnik - podoba mi się ten kształt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)