09 września, 2022

Łapacz snów w różach - obręcz 25 cm



Dzień dobry 🌞

w piękny wrześniowy dzień. Witam Was w  odcieniach różu , koloru kojarzącego się chyba najbardziej z kobiecością , delikatnością i optymizmem.

Nie ma jak patrzeć na świat przez różowe okulary :-)🌸🌸 Naiwne trochę ale też bardzo dobre dla samopoczucia.

Różowy to też ulubiony kolor mojej młodszej wnuczki , przynajmniej na ten czas . W różach zrobiłam więc dla niej łapacz snów i dostanie go z okazji czwartych urodzin.


Łapacz snów ostatnio to bardzo popularny gadżet do domu. Brzmi dobrze, jeszcze lepiej wygląda , pod warunkiem, że lubimy takie dekoracje mieszkań. A skąd taka moda ? Przyszła wraz ze stylem boho a  wzorowana jest na indiańskich amuletach z Ameryki Północnej. Oryginał inaczej wygląda ale przypomina te nasze szydełkowe zawieszki.

To drugi łapacz snów w mojej szydełkowej karierze . Pierwszy był mniejszy i tak wyglądał


W starym poście można poczytać więcej o indiańskich amuletach - łapaczach snów. KLIK

Wisi w pokoju starszej wnuczki i może pomaga w dobrych snach. Zawsze można wierzyć :-)

Różowy łapacz snów jest większy ale też kwiatowy. Obręcz ma 25 cm średnicy. Wypełniającą serwetkę zrobiłam z kordonka Kaja 15 na szydełku nr 1. Są tu trzy kolory - od środka - ciemna śliwka, ciemny róż i jasny róż.


Wszystkie piórka mają odcienie różu od białego poprzez jasne i ciemniejsze. Ponieważ pomyliłam się w dzierganiu kwiatka a pomyłkę zobaczyłam już po skończeniu łapacza - w środek serwety wkleiłam też piórka . Kwiat miał mieć parzystą ilość płatków.


Piórka przykleiłam klejem wikolowym do opadających nitek.


A tak w całości wygląda. Wnuczce na pewno się spodoba :-)


 Ostatnio nie raz rozmyślam nad istotą snu. Śpiąc zyskujemy? Czy tracimy? tak na prawdę. Przesypiamy przecież 1/3 naszego życia. Kto to wszystko tak właśnie zorganizował ?że potrzebujemy snu jak powietrza. Zysk jest oczywisty ale czy nie szkoda jednak  1/3 dnia ? Ileż można byłoby zrobić , przeżyć. Zostawiam Was z tymi wątpliwościami. 


Życzę Wam pięknych, kolorowych , pogodnych snów a dni jeszcze lepszych :-)

i przemiłego weekendu :-)

❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞


10 komentarzy:

  1. Wow , piekny ten łapacz snów, wnuczka będzie zadowolona.Sen ? Podczas snu odpoczywamy, ja kocham spać i nic na to nie poradzę ,jestem śpioch.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez śpiochem jestem ale łapacza nie mam. Może kiedyś. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Piękny łapacz ! Wygląda jak kwiat !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. O tak! Napewno spodoba się wnuczce :0)
    Jest piękny:0) mnie skojarzył się z motylami:0)
    Pozdrawiam cieplutko:0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super skojarzenie . Te piórka sa jak motyle. Bardzo dziękuję Moniczko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Łał!Jaki fajny 🙂
    Cudny róż ,ja taki lubię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beatko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Super - ciekawie prezentuje się z tymi piórkami i przez to jest bardzo delikatny, prawdziwie dziewczęcy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)