09 czerwca, 2023

Żółta szydełkowa bluzeczka

 


Dzień dobry 🌞

dziś piękny dzień , piękny świętem przyjaźni a taka relacja między ludźmi jest bezcenna . 

Bezcenna ale i rzadka. Lepiej mieć jednego prawdziwego przyjaciela niż tłumy znajomych. Dla mnie to prawda prawd.  Dzień Przyjaciela przypomina by pielęgnować takie relacje każdego dnia a ja Wam życzę by nigdy Wam nie zabrakło prawdziwej przyjaźni💛💜💚. 



Dzisiejsza bluzeczka jest energetycznie żółta dzięki kordonkowi Altin Basak Maxi kolor nr 347. Zrobiłam ją na szydełku nr 1,50 mm , łącząc swój pomysł z inspiracja z Pinterest. 



Szydełkowa bluzka będzie w sam raz na lato i dla mnie. jest w rozmiarze ok. 42 . Ma łódkowy dekolt, krótkie rękawki oraz koronkowe wykończenie dołu.  Z przodu jest kwadrat  z bardzo ozdobnym splotem , otoczony szydełkowa siatką  - 1 s + 1o.ł.. Dekolt łódkowy tyłu i przodu podkreślają koronkowe pasy . Tył jest nieco inny i już nie tak ozdobny - na siatce małe kwiatuszki.


Filet to drobne kratki 1/1 a inspiracją była ta urocza bluzeczka na Pinterest KLIK  Dużo odpatrzyłam :-) ale wkład swój własny tez jest. Już dawno mi się taka marzyła i w końcu jest.


Żółty ostatnio preferuję i stąd ten kolor. Pracę nad nią zaczęłam od dołu powyżej baskinki a sama koronka dołu zrobiona została jako ostatni element bluzki. Dekolt wykończyłam dodatkowo łukami z 5 o.ł. opartych na półsłupkach. Tak na mnie ale musi być jednak coś pod


Rękawki


Koronka baskinka



Ozdobny kwadrat przodu podkreśliłam słupkami reliefowymi. Trochę pracy było ale chyba warto ;-)


teraz ...czekamy na lato a Wam życzę pięknego dnia przyjaciela i dobrego weekendu💛🌞💛

🌷🌻🍀

Na koniec - złota myśl z Kubusia Puchatka A.A.Milne najpiękniejsze słowa o przyjaźni ale tez miłości ( przynajmniej ja tak rozumiem prawdziwość tych relacji)

" Przyjacielu , jeśli będzie ci dane żyć sto lat , to ja chciałbym żyć sto lat minus jeden dzień , abym nie musiał żyć ani jednego dnia bez ciebie "

🍀🌻🌷

Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌷🌞🌹🍀🌲🦋

14 komentarzy:

  1. Przesliczna bluzeczka i kombinacja wzorów.Szybko dziergasz ,ja też dziergam ale powoli mi jakoś idzie.Aktualnie grzmi, może będzie ten upragniony deszcz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:59

      Bluzka w czasie powstawała. Meczy mnie tez pogoda Niby ciepło a w kościach łupie i nie ma czym odddychac. Bardzo dziekuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam. Bozena

      Usuń
  2. Piękna! Bardzo kobieca i elegancka! Kolor idealny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:57

      Bardzo dziekuję Alinko i serdecznie pozdrawiam. Bozena

      Usuń
  3. Anonimowy16:11

    Bardzo pomysłowa i śliczna! Chyba mnie zainspirowałaś, spróbuję też pokombinować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:23

    Bardzo podoba mi się ta bluzeczka ... dla mnie taka uniwersalna . Kolor letni bardzo twarzowy . Dziękuję za cenne wskazówki dotyczące wykonania . Będę próbowała coś w tym stylu zrobić i chyba też coś zmienię :) ale najpierw muszę dokończyć zaczęte prace:) Dziękuję Pani Bożenko i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:56

      Super , ze na coś się przydam 😃 Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam. Bozena

      Usuń
  5. Ach - niezwykła ta bluzka - taka słoneczna, energetyczna!!! Bardzo mi sie podoba - idealna na lato!
    Kubuś Puchatek to ulubiona książka moich córek i moja też, bo ciągle musiałam czytać moim dziewczynkom na dobranoc modelując swój głos do każdej postaci w książce; i jakże mądre są te aforyzmy - prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:55

      Bardzo mądre i ponadczasowe. Moje dzieci tez kochały Kubusia i nam syna Kubusua bi starsza od niego córka wybrała imię. Bardzo dziekuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam. Bozena

      Usuń
  6. Śliczna bluzka, w letnim, słonecznym kolorze i dobra na upały. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Cudowna bluzeczka, też lubię taki żółty kolor🙂😚😘
    A Przyjaciół poznaje się w biedzie i wtedy wiadomo kto nim jest naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Beatko. Bardzo dziękuję :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)