07 września, 2022

Biały bieżnik 110/22 cm z ananasami



Dzień dobry 🌞

w Międzynarodowy Dzień Czystego Powietrza dla Błękitnego Nieba 🌞

Już wielokrotnie pisałam , że ciągle mi brak właśnie błękitnego nieba w moim mieście Krakowie. Jest lepiej ale dni smogowych i tak jest za dużo.

"Oprócz błękitnego nieba nic mi więcej nie potrzeba"  śpiewał Marek Jackowski , mieszkający dość długo w Krakowie a ta tęsknota za lazurem "wywiała" go  do Włoch. Ja nie wybieram się nigdzie na stałe , przynajmniej na razie :-)


Bez błękitnego nieba nie ma czystego powietrza i na odwrót - bez czystego powietrza nie będziemy mieć lazuru nad głową . Oczywistość i zależność. Jak to jest ważne dla nas ludzi, dla naszego zdrowia od niedawna się mówi. Głównymi źródłami zanieczyszczeń jest produkcja, ogrzewanie , transport. W każdej z tych dziedzin możemy coś zmienić i warto mieć tego świadomość nie tylko w ten dzień.

Czystość kojarzy się z bielą jak  ten mój dzisiejszy bieżnik. Biel kordonka Pyramid. Już dawno mnie zachwycił  jego wzór , który znalazłam na Pinterest. Wykonałam go na szydełku nr 1,25 mm , zmieniając tylko zakończenia - początek i koniec. Długość bieżnika to 110 cm a szerokość w najszerszym miejscu wynosi 22 cm.


Pracę zaczynamy od środkowej okrągłej serwety a następnie robimy jedno ramię z dwoma szydełkowymi ananasami i czynność powtarzamy z drugiej strony. Schemat jest tu KLIK


Splot ananasów jest ponad czasowy i w każdej szydełkowej robótce przyciąga oko , zachwyca. Przynajmniej tak działa na mnie :-)


Anioły dziś też królują w moich zdjęciach bo cóżby było za niebo bez nich ? :-)👼👼👼



Noszę się z zamiarem zmiany nazwy swojego bloga , tylko nazwy bo handmadeboni to nazwa wymyślona z impulsu założenia bloga  (komputer prowadził a ja pospiesznie wykonywałam jego polecenia :-))  i całkowicie nieprzemyślana i moim zdaniem fatalna. Żyjemy w Polsce i nasz język jest piękny - po co nam (mnie szczególnie:-)) obco brzmiące nazwy? ... mądra po szkodzie. W związku z tym mam pytanie i prośbę zarazem do Was Blogowiczek, Blogowiczów 

Czy wprowadzaliście taką zmianę? i jakie zmiany w związku z tym będą ?

Trudno mi znaleźć odpowiedzi na takie  pytania w Internecie . Jestem blogowiczem z intuicji bo wszystkiego nie znam w obsłudze komputera i bloga.

Proszę poradźcie czy warto to zrobić i z góry bardzo dziękuję :-)

Nie chcę też zakładać nowego bloga co chyba byłoby najlepsze. W ten blog handmadeboni włożyłam na prawdę dużo pracy. Musiałam bardzo dużo się nauczyć by działało jak chciałam, by wyglądało jak chciałam  .Uczyłam się też na swoich błędach. Szkoda by mi było.

Życzę Wam przemiłego dnia :-) i by zawsze nad Waszymi głowami był błękit nieba niczym nie zakłócony :-)


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞


6 komentarzy:

  1. Piekna serwetka, też kiedyś taką zrobiłam, odnośnie bloga nie pomogę, jestem antytalenciem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rację ma Monika ?i nie warto nic zmieniać. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Wszyscy podziwiają Cię za to co robisz, a nie za nazwę bloga :0) ale za to wszyscy Cię kojarzą z tą nazwą i rozumieją ją ;0)
    Bieżnik jest cudowny :0)
    Pozdrawiam cieplutko Bożenko :0)

    Piękny kolor włosów sobie zafundowałaś :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Moniczko i chyba ten pomysł odpływa z mojej głowy. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Myślę, że już na tyle ta nazwa jest związana z Tobą, że nie zmieniałabym jej - ale to moja sugestia, więc wszystko zależy od Ciebie:))
    Bieżnik jak zawsze pięknie wykonany:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już nie myślę o tych zmianach . Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)