14 marca, 2022

Szydełkowe serce w obręczy 32 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

To już będzie ostatnie serce w tym momencie coś-tworzenia :-)

Jest większe od poprzednich i jego obręcz  ma średnicę 32 cm w najszerszych miejscach.


Inspiracją dla mnie było zdjęcie w jednej z grup rękodzielnych na Facebook  . Moje przypomina tamto i nieskromnie powiem - nawet bardziej mi się podoba.  Zachwycił mnie środkowy kwadrat serducha - grona , przypominające tulipany. Wiosny wyglądam i może dlatego tak mi się spodobało a tulipan zawsze kojarzy mi się z tą porą roku ale nie tylko .

Wiosna to delikatne przebiśniegi , mocne krokusy , słoneczne żonkile i inne cudownie pachnące i kolorowe kwiaty. Trudno wszystkie wymieniać.

Szydełkowe serce zrobiłam z białego kordonka Babylo 10 na szydełku nr 1,25 mm. Pracę zaczęłam od środkowego kwadratu a następnie - tak jak w poprzednich serduszkach - wachlarze na dwu bokach kwadratu i połączenie półsłupkami z obręczą. Ozdobiłam koralikami i już :-)



a tu detale 



Serce będzie na prezent a dla siebie kiedyś może zrobię . Podobają mi się takie ozdoby okna , bardziej niż firanki czy zasłony. 


Serwety w obręczach ozdobią także ścianę i można je powiesić w domowym zaciszu niemal gdziekolwiek. Stanowią wyjątkową dekorację ,  najczęściej niepowtarzalną bo wykonaną ręcznie.



Wiosna pomału się budzi i to dobrze. Oby jeszcze pokój nastał.  A  w moim ulubionym parku takie krokusy-nieboraki rosną 




❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌞🌲❆☔❆🌲🌞




7 komentarzy:

  1. Faktycznie to serce jest nr 2, wszystkie sliczne ale to wyjątkowe.Obdarowana będzie zachwycona.U mnie takich zawieszek na 7 piętrze nie widać.Z drugiej strony wolę gęsta firankę letnia i wiosenna porą ze względu na komary i muchy, tym gadziorom chce się tak wysoko latać.Pozdrawiam serdecznie w ten nie wesoły czas ale bądźmy dobrej myśli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja założyłam siatki w oknach - kupiłam na wymiar na Allegro i żadnego owada nie wpuszczają a praktycznie ich nie widać ,że w oknach moskitiery. Bardzo dziękuję Urszulko i badzmy dobrej myśli ...bo co zostaje ...

      Usuń
  2. Mialo być nr 1 a nie 2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie wiem, które serce bardziej mi się podoba, każde ma coś wyjątkowego. :)
    Wszystkie Twoje serca bardzo mi się podobają. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Bożenko Twoje serca są piękne! Każde tak samo bardzo mi się podoba! Śliczne wzory!
    Uściski kochana!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)