23 października, 2019

Owalny bieżnik 58x34 cm.


Złota polska jesień jest wyjątkowo piękna w tym roku - kolorowa , słoneczna i ciepła.
Sprzyja spacerom wśród spadających liści  ale i też naszym robótkom .


Nie mam pięści ziemi , tyle co w doniczkach :-) i tym sposobem nie mam też przygotowań do zimy.
Mogę tylko podziwiać ogrom pracy wszystkich Ogrodniczek i Ogrodników.

W ogródkach jeszcze kolorowo dzięki jesiennym kwiatom ale już coraz bardziej muszą przepychać swoje główki przez hałdy kolorowych liści. Piękne dni .


Jedną z barw jesieni jest złoty i taki właśnie kolor ma  ten
bieżnik .  Złota udzieliła szpula kordu Koral 10 Ariadny a wydziergałam go na szydełku nr 1,50 mm .

Koral 10 to nici poliestrowe z pięknym połyskiem w kilkunastu kolorach. Stare złoto ma nr 0372.

Bieżnik jest owalny ze środkową kwiatową rozetą. Ma długość 58 cm a szerokość 34 cm.

Dziś , może wyjątkowo , nie będzie poradnika krok po kroku. Chwalę się tylko nową owalną serwetą , powstałą z potrzeby prezentu a zainspirowaną wzorem , zamieszczonym w "Anna Robótki" nr 4/2014.





Zasada robienia tego typu bieżników sprowadza się do trzech etapów :

🍁

najpierw robimy część środkową , która jest samodzielną okrągłą serwetką

🍂

następnie dziergamy  półokrągłe boki z obu stron oddzielnie, wydłużając całość

🍁

i ostatni etap to otaczająca całość koronka .



Z Korala 10 zrobiłam już nie jedną serwetę i ze wszystkich zawsze byłam zadowolona. W zakładce Obrusy, serwety znajdziecie wszystko co powstało z pracy moich rąk .

Te nici nadają elegancji  robótkom i szyku stylowi retro. Stare złoto i retro to para nierozerwanie połączona.  Styl na pewno nie dla wszystkich ale dobrze, że jest różnorodność bo tak nasz świat, nasze życie byłoby nieco nudne .


I tak żegnam Was jesiennie 🍂🍁🍂

...ale nie na długo - spotkamy się w kolejnym jesiennym poście 🍄🌞


8 komentarzy:

  1. Genialny bieżnik, serce jesieni. <3 Wspaniała barwa, wzór i kształt. Ukazuje właśnie taką złotą polską jesień. :)

    Dziś u mnie mgliście było, ale jak pięknie, można było się rozmarzyć tak łatwo, piękne są dni jesieni. :) Pozdrawiam, życzę dnia pełnego radosnych chwil. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest jesień w tym roku. Oby trwała długo. Bardzo dziękuję 🌞 i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  2. Przepiękny, kiedyś zrobiłam podobny z białych nici ale zakończenie było inne.Nitka jaką uzyłaś dodaje elegancji tej serwetce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię bardzo te nici i ten kolor . Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam😍

      Usuń
  3. Piękna serweta. Jest Pani mistyrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jesienną chandrę bieżnik idealny!
    serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam jesienne przesilenie i ta zmiana czasu tez nie dla mnie. Robotkowe terapia jest na wszystko choć wolniej teraz mi idzie. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)