01 października, 2019

Wrześniowy bilans bloga :-)


Witajcie w październiku :-)
Czas na podsumowanie ubiegłego miesiąca, w którym znów królowało szydełko. Obok dziergadełek zrobiłam dwa małe obrazki - haft krzyżykowy i muszelkową dekorację.



Szydełkowe dzwonki były w dwóch odsłonach. Pierwsze przymiarki do nich oraz schematy wzorów, które najbardziej mi się podobają.

Prototypy omówiłam tu 

a graficzne schematy są tutaj



Aniołki to moje ulubione dekoracje nie tylko świątecznej choinki. Są małe około 12 cm wysokości z małymi lub większymi skrzydełkami.Każdy za to ma styropianową główkę i spódniczkę z ażurowych łuków.





Ten serwetkowy bieżnik to spełnienie moich małych marzeń. Pomysł dojrzewał aż się przeniósł na ławę :-)

Dwa wzory serwetek i dwa wzory "wypełniaczy" dziurek.



Małe słoniki na szczęście . Haft krzyżykowy ale z różnej grubości nitki. Słoniki będą składać życzenia mojej wnuczusi na pierwszy roczek :-)

Jeszcze nie doleciały ale są już blisko.

Obrazek ma wymiary 20x15 cm.





Wspomnienie lata - muszelkowy obrazek , też o wymiarach 20 cm na 15 cm.

Muszelki sama zebrałam i zawsze będą mi przypominać lato nad Bałtykiem i Morzem Śródziemnym.

Powstał dla potrzeb mojej łazienki. Teraz pracuję nad drugim, troszkę większym.


I tak zamykam wrzesień , miesiąc letni a jednak już jesienny.
Październik za to jest najdłuższy w roku  bo zaraz będziemy zmieniać czas letni na zimowy. Bardzo nie lubię tych przeskoków czasu bo mój czas biologiczny nie nadąża i się buntuje.

Niestety nie mam wpływu na takie decyzje .

🍁🌾🍂

Bardzo dziękuję za odwiedziny , za zostawione opinie , komentarze.

🍂🌿🍂🍄🍎

Do zobaczenia :-)

🍁🍁🍁

6 komentarzy:

  1. Bardzo sporo znowu u Ciebie, u mnie skromnie we wrześniu, jeszcze działka, kilka imprez no i często mamy jednego maluszka na pół dnia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, podziwiam jak zawsze. Ile godzin ma Twoja doba? Zachwyca mnie wszystko, nie wiem co najbardziej. Serwetkowy bieżnik zapiera dech. A muszelkowy obrazek jest przepiękny. Bardzo serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To był zdecydowanie piękny i pracowity miesiąc na Twoim blogu Bożenko :) Uściski posyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowity wrzesień miałaś :o)
    Śliczne prace Bożenko :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzesień bardzo bogaty, wiele ciekawych prac stworzyłaś!!! Czekam teraz na październikowe cudeńka.
    Też nie lubię zmiany czasu i uważam, że nikomu do niczego jest niepotrzebna. Czekam niecierpliwie na decyzję o zniesieniu tego utrudnienia.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)