17 grudnia, 2019

Dwukolorowy bieżnik 48/24 cm.


Dzień dobry :-)
Czas przygotowań do świąt zbliża się do końca. Już tylko tydzień i zasiądziemy do Wigilii.
U mnie też gorąco ale mniej niż dawniej.

Trwają przygotowania do wyjazdu.
 Święta niezwyczajnie spędzimy daleko stąd ale za to z dziećmi i wnukami.
Takie coś za coś.

Tymczasem spieszę z publikacją robótek aby skończyć ją przed Nowym Rokiem.

Dziś domowy bieżnik w kolorach ecru i starego złota.


Zrobiłam go na szydełku nr 1,50 mm z kordonka Aria 5 wg wzoru znalezionego kiedyś tam w Internecie ze swoimi rozwiązaniami.

Z tego wzoru korzystałam już nie raz  i cały poradnik krok po kroku znajdziecie tu
https://handmadeboni.blogspot.com/2019/11/bieznik-4221-cm-zrob-razem-ze-mna.html

Wzór tak mnie urzekł , że powstało kilka takich bieżników i rozdałam je wśród miłych osób.

Z kordonków Ariadny , najbardziej właśnie  lubię Arię 5 . To nici grubsze ale trwałe i pięknie splecione.

Bieżnik jest dwukolorowy , podobnie jak obrus i serweta. Każde w innych splotach ale stanowią spójną część dekoracji mojego największego pokoju, można powiedzieć salonu :-)



Szewc bez butów chodzi a dziewiarce brakuje własnych dekoracji ....
i dlatego komplet ten tworzył się przez rok :-)


A starsze tak się prezentowały


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🍂🍁🌞☔🍁🍂🌲

5 komentarzy:

  1. Piękny zestaw do salonu.Piękna ta serwetka i w dwóch kolorach.Twoja juz leży na honorowym miejscu.Niedaleko serwetki stanie mała stajenka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko i serdeczności ślę 🌞

      Usuń
  2. Bożenko zestaw zachwyca!! Piękne są te Twoje prace, podziwiam jak zawsze :). Co do świąt to liczy się obecność bliskich, a miejsce oraz jak je spędzimy nie ma znaczenia :)). Fajnie, że szykuje Wam się wyjazd :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Justynko, nie miejsce jest ważne a święta im bardziej rodzinne tym lepsze. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  3. Piękny bieżnik i całość super się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)