14 grudnia, 2019

Niespodzianka :-)



Dzisiaj miałam miłą niespodziankę :-)



 Odbieram pocztę , rozdzieram kopertę , a  z niej "wyskakują " piękne białe gwiazdki :-) . Są i życzenia i bożonarodzeniowa kartka. To wszystko sprawka Urszuli z fajnego blogu Niesforne  Druty
Ulę cały czas podziwiam za jej ogromną pracowitość , zaangażowanie w rodzinę .
Przy tym wszystkim jeszcze  tworzy i jest niezwykle kreatywna.

Gwiazdki są prześliczne i pięknie wydziergane. 


Serdecznie i bardzo , bardzo dziękuję Urszulko :-)
💗🧡💗

Nie robiłam nigdy wcześniej gwiazdkowych dekoracji i Urszula mi podsunęła pomysł by do każdej wysyłanej kartki z życzeniami dołączać taki świąteczny gadżet. W tym roku już nie zdążę ale za rok , spróbuje nie zapomnieć.

Po raz pierwszy na moim blogu prezentuję nie swoje dziergadła ale chcę z Wami dzielić swoją radość nie tylko tworzenia. Tytułowe zdjęcie prezentuje mojego anioła i moją bombkę tylko.

Gwiazdki od Uli powiesiłam w honorowych miejscach na swojej choince. 

Anioły są wszędzie ... czyż nie ?
👼👼👼

2 komentarze:

  1. Miło mi ze sprawiłam trochę radości
    Gwiazdki robie co roku i zawsze coś nowego jest
    Pozdrawiam niedzielne i biorę się za ciastka świąteczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraziła mnie tymi gwiazdkami😀 Udziergalam kilka z głowy ale żadna nie jest tak piękna jak Twoje 😍

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)