28 września, 2021

Serwetka śr. 33 cm


 Dzień dobry 🌞

jesienną już porą. Kolorowy świat przed nami choć już gdzieniegdzie widać zmiany.

Lubię jesień zwłaszcza jej początki ale w sumie każda pora roku ma swój urok , swoją magię , niepowtarzalną aurę.

Dzisiejsza szydełkowa serwetka ma w sobie coś z jesieni też. Może to gałązki głogu, może mimozy a może coś innego. W każdym razie wpadła mi w oko na Pinterest  kilka dni temu i jak zwykle czy zazwyczaj musiałam ją mieć.



Zrobiłam ją z kremowego kordonka Aria 5 szydełkiem nr 1,75. Ma średnicę 33 cm . Mój własny wkład - zmieniłam ostatni rząd po swojemu. W oryginale to serweta w obręczy.



Schemat jest pod linkiem

https://pl.pinterest.com/handmadeboni/serwety/



Serwetka jest przestrzenna za sprawą pęczków słupków w formie tzw szydełkowej kukurydzy. Jest delikatna i jak dla mnie krucha z blaskiem retro. Jednym słowem : 

bardzo mi się podoba ten wzór :-)

A jesień ? jak na razie też :-) 


....Od gorąca twych promieni zapłonęły liście drzew
Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew
....
Pociemniało poszarzało jesień jak to tak
Jesień jesień jak to tak ....

Jest to fragment piosenki Marka Grechuty , który jest też autorem wiersza i kompozytorem muzyki a tytuł nie jesienny bo "Wiosna, wiosna ach to ty " ale jedna zwrotka jest jesienna i piękna w przekazie.

Jesień ma dwa oblicza i to się nie zmieni.





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌲🌞🍁☔🍁🍂🍁






3 komentarze:

  1. Piękna serwera, łatwo ją sobie wyobrazić w kolorach jesieni :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perełkę wylowilas.Moze to być całoroczna serwetka, inna jak wszystkie, na obręczy też musi pieknie wyglądać.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna!Wzór idealny na taką serwetkę!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)